کد خبر : 1763974 | 05 تیر 1400 ساعت 10:27 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان بحران؛ عروسی در کوچه آبادانی‌ها

صنعت نفت مدت ها بود که نبرده بود؛ این مدت زمان آنقدر طولانی شده بود که آبادانی ها اصلا دوست نداشتند بدان اشاره ای شود.

به گزارش "ورزش سه"، تحمل اینروزها برای سیروس پورموسوی و شاگردانش خیلی سخت بود؛ برای آنهایی که در هفته های ابتدایی لیگ برتر حریفان را یکی پس از دیگری شکست می دادند و حتی این شانس را داشتند که سهمیه ی آسیا کسب کنند. در این بین انتقادات هواداران هم تحمل شرایط را برای آبادانی ها سخت و سخت کرد. برای آنها عدم تزریق به موقع پول و دست خالی رفتن بازیکنان به خانه در تعطیلات نوروز، عدم یارگیری تیم درتعطیلات زمستانی و از همه مهمتر مصدومیت چند بازیکن کلیدی بهانه ی قانع کننده ای برای امتیازات از دست رفته نبود. سیروس پورموسوی به این بهانه براحتی می توانست با جدایی از صنعت نفت و پیوستن به یکی از تیم های خواهان شرایط را برای خود تغییر دهد اما ماند چرا که گفت دوست نداشت رفیق نیمه راه باشد و وفای به عهد برای او دنیایی ارزش دارد. 

 

بازی با سایپا پایانی بر بحران های نفت بود و به قولی عروسی به کوچه ی آبادانی ها هم آمد. سیروس پورموسوی در روزهای پر انتقاد با برپایی اردوی تدارکاتی در تهران و برگزاری بازی دوستانه با سپاهان و پرسپولیس که با نتایج خوب همراه بود سعی در احیای غرور از دست رفته ی تیمش داشت و خطاب به شاگردانش تاکید کرد باید 23 هفته ی سپری شده و نتایجش حتی بازی های خوب با برد را فراموش کنند و تصور کنند لیگ 99-1400 تنها 7 هفته است. هفته ی 24 تا هفته ی 30 و حالا صنعت نفت در اولین هفته از این لیگ سایپا را شکست داد و شروعش را با سه امتیاز جشن گرفت. 

 

1616357

 

این پیروزی خلاصی بود از هفته های متمادی نبردن که البته بدشناسی هم چاشنی آن بود. حالا صنعت نفت می خواهد به این روند در هفته های پایانی ادامه دهد و حتی یک بار دیگر حضور در نیمه ی بالای جدول را تجربه کند. این اتفاق در زمان مربیگری اسکوچیچ هم برای صنعت نفت تکرار شده بود اما به نظر می رسد صنعت نفت در حال خروج از وضعیت بحرانی و پایانی خوش در فصل جاری است. هر چند اوضاع صنعت نفت روزی خوب خواهد شد که دیگر مدیر عامل باشگاه دغدغه ی پرداخت دستمزدها و پنجره ی بسته را نداشته باشد و همانند بسیاری از تیم های لیگ برتری که از بودجه ی دولتی ارتزاق می کنند خیالش از اجرای تعهدی که نسبت به کادر فنی و بازیکن دارد، راحت باشد.

دیدگاه‌ها