کد خبر : 1763993 | 05 تیر 1400 ساعت 11:06 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه تلخ برای سرمربی مس رفسنجان(عکس)

نه بعد از کار در معدن اما مربیگری در فوتبال یکی از سخت ترین شغل های دنیاست. استرس و فشاری که سرمربی در جریان بازی متحمل می شود آنقدر بالاست که با زندگی افراد عادی قابل قیاس نیست.

به گزارش "ورزش سه"، این نه فقط یک بار بلکه هر هفته تکرار می شود. و این استرس برای همه ی مربیان وجود دارد و هر مربی ای به شکلی درگیر آن است. مربی که تیمش در صدر است همیشه سودای ادامه ی این وضعیت را دارد و آن مربی ای که تیمش در انتهای جدول است در اندیشه ی تغییر وضعیت است. خلاصه اینکه دغدغه تا زمانی که مربیگری ادامه دارد تمام ناشدنی است.  به خصوص که مربی هم پلن ها را برای پیروزی تیمش در ذهنش درست چینش می کند اما همه ی آنهایی که نقشه کشیده در زمین پیاده نمی شود چرا که مجری این تفکر بازیکنان هستند و همیشه آنطور که باید و شاید نقشه ها راهها پیاده نمی شود چون حریف هم به همان اندازه برای بردن تلاش می کند. 

 

مس رفسنجان در بازی با پرسپولیس همه کار کرد که دست کم به یک امتیاز دست یابد اما یک لحظه غفلت کافی بود تا محمد ربیعی این چنین کمر خم کند. لحظه ای که بدون شک برای شاگردان این مربی هم سخت بود. البته بعد از گل پرسپولیس محمد ربیعی به درستی چاره اندیشی کرد و محمد قاضی را روانه ی میدان کند و او در ثانیه های آغازین حضورش در ترکیب مس می توانست دروازه ی تیم سابقش را باز کند اما ضربه اش در نهایت راهی چارچوب نشد تا یک بار دیگر به محمد ربعی ثابت شود که گاهی نمی شود که نمی شود. 

 

اما فوتبال ادامه دارد. برای محمد ربیعی و تیمش مبارزه تمام نشده است و این طور نیست که همیشه نقشه راه ها بن بست باشد.

 

1616388

دیدگاه‌ها