کد خبر : 1764046 | 05 تیر 1400 ساعت 13:59 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

گرمای آبادان ما را اذیت کرد؛

عبدی: حیف شد توپ‌های ما به دروازه نرفت

هافبک سایپا معتقد است نمایش بهتری از صنعت نفت داشتند ولی نتیجه را واگذار کردند.

عبدی: حیف شد توپ‌های ما به دروازه نرفت

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی درباره دیدار شب گذشته سایپا مقابل صنعت نفت عنوان کرد: به نظرم در ۲۵ دقیقه ابتدایی، بازی در دست ما بود و خیلی بهتر از صنعت نفت کار کردیم، اما گرمای هوا تیم ما را اذیت کرد و به همین خاطر مجبور شدیم در ادامه مسابقه عقب بنشینیم و مثل شروع بازی کار نکنیم.

او ادامه داد: در شروع نیمه دوم هم بازی پایاپای بود و صنعت نفت موقعیت گل هم نداشت و به جز گل، فقط یک فرصت دیگر به وجود آورد ولی تیم ما موقعیت‌های بهتر و بیشتری داشت و حتی به تیرک هم زدیم. واقعا حیف شد که توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و خیلی راحت باختیم.

هافبک با تجربه سایپا با اشاره به تاثیر گرمای هوا در عملکرد بازیکنان تیمش ابراز کرد: گرمای هوا برای هر دو تیم بود، اما صنعت نفت آشنایی بیشتری با این شرایط داشت. فکر می‌کنم بخاطر اینکه ما در ۲۵ دقیقه ابتدایی فشار آوردیم، از نظر بدنی تحلیل رفتیم و تیم ما عقب نشست ولی در مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده باشیم، نتیجه را واگذار کردیم.

 

1590406

 

عبدی درباره شرایط سخت سایپا در پایین جدول گفت: قبل از تعطیلات لیگ برتر شرایط خوبی داشتیم و دو برد به دست آوردیم، اما این وقفه کمی به ضرر ما شد ولی مطمئنا با تدابیر آقای کمالوند می‌توانیم دوباره به شرایط خوب گذشته برگردیم و در ۶ هفته پایانی نتایج خوبی بگیریم. مطمئن باشید سایپا در لیگ برتر می‌ماند و جایگاه بهتری پیدا می‌کند.

 

دیدگاه‌ها