کد خبر : 1764160 | 05 تیر 1400 ساعت 23:05 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت گرت بیل از سوال در مورد آینده! (عکس)

گرت بیل، کاپیتان تیم ملی ولز شکست با چهار گل برابر دانمارک را ناامید کننده توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ولز در شبی که حرفی برای گفتن نداشت، با چهار گل برابر تیم ملی دانمارک مغلوب شده و وداع تلخی با رقابت های یورو 2020 داشت. گرت بیل، کاپیتان باتجربه تیم ملی ولز علاقه ای به صحبت در مورد آینده خود نداشته و در واکنش به این سوال عکس العمل تند و غیرمنتظره ای از خود نشان داد.

 

گرت بیل گفت: "جریان مسابقه آن شکلی که ما می خواستیم پیش نرفت. از نظر ما خیلی خوب شروع کردیم و سپس جریان بازی تغییر کرد. ما در نیمه دوم سعی کردیم بازی خودمان را ارائه دهیم، اما باز هم اشتباهات باعث شد دروازه تیم ملی ولز باز شود و این اتفاق جنبش و تحرک بازیکنان ولز را از بین برد. شرایط ناامیدکننده است و این تنها چیزی است که در حال حاضر می توانم بگویم.

 

1616608

 

ما فرصت های خود را از دست دادیم، اما من نمی توانم تقصیر را گردن کسی بیندازم و هنوز هم به این تیم افتخار می کنم. چنین پایانی برای تیم ملی ولز در رقابت های یورو 2020 ناامیدکننده بود. بازیکنان ولز واقعا ناامید و عصبانی هستند."

 

گرت بیل در پاسخ به این سوال که آیا این آخرین بازی شما برای تیم ملی ولز بود یا خیر، با عصبانیت و سکوت میکسدزون را ترک کرده و به سمت رختکن رفت.

 

1616609

دیدگاه‌ها