کد خبر : 1764190 | 06 تیر 1400 ساعت 02:45 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

قفل دروازه ایتالیا سرانجام شکسته شد (عکس)

تیم ملی ایتالیا بعد از 11 بازی متوالی که با کلین شیت پشت سر گذاشت، در بازی امشب مقابل اتریش دروازه خود را باز شده دید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا مرحله گروهی یورو 2020 را با سه پیروزی و 9 امتیاز کامل به پایان رساند. این تیم به عنوان صدرنشین گروه A و با 3 کلین شیت متوالی راهی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شد.

شاگردان روبرتو مانچینی امشب در حالی به مصاف اتریش در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات رفتند که طی 11 بازی اخیر خود موفق به بسته نگه داشتن دروازه شان شده بودند. آنها بعد از اینکه طی 90 دقیقه بازهم دروازه خود را بسته نگه داشتند، سرانجام در نیمه دوم وقت های اضافه گل خوردند.

 

1616656

 

1616657

 

 

کالادزیچ روی ارسال کرنر شاوب در دقیقه 114 اولین گل اتریش را در این دیدار به ثمر رساند. البته گل او فقط به رکورد کلین شیت های متوالی و طولانی مدت ایتالیا خاتمه داد و نتوانست مانع از شکست اتریش شود، چرا که این تیم پیش از باز کردن دروازه ایتالیا، دو گل از لاجوردی پوشان دریافت کرده بود و در نهایت نیز با نتیجه دو بر یک مغلوب حریف خود شد.

 

1616658

 

البته دروازه ایتالیا یک بار در جریان نیمه دوم توسط مارکو آرناتوویچ، مهاجم 32 ساله اتریشی ها باز شد اما داور بازی پس از بازبینی صحنه، به دلیل آفساید گل اتریشی ها را مردود اعلام کرد.

به این ترتیب نوار کلین شیت های متوالی تیم ملی ایتالیا پس از 11 بازی پاره شد؛ این تیم برای آخرین بار در مهر ماه سال 1399 (حدود 10 ماه پیش) مقابل هلند گل خورده بود.

گفتنی است که با وجود از دست رفتن این رکورد، ایتالیایی ها همچنان یک رکورد قابل توجه دیگر را با خود به همراه دارند. آنها از رکورد 27 بازی بدون شکست الجزایر عبور کرده اند و بازی امروز سی و یکمین بازی متوالی شان بود که بدون شکست به پایان رسید. شاگردان مانچینی در  تلاش هستند تا خود را به رکورد 35 بازی بدون شکست اسپانیا و برزیل برسانند؛ رکوردی که تا کنون هیچ تیم دیگر موفق به ثبت آن نشده است.

دیدگاه‌ها