کد خبر : 1764323 | 06 تیر 1400 ساعت 20:11 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

تکل امتیازآور در صحنه جنجالی ذوب- آلومینیوم(عکس)

ذوب آهن نزدیک بود با یک ضربه پنالتی به برتری مقابل آلومینیوم برسد، اما یک تکل به موقع مانع از این اتفاق شد.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن پس از سه شکست متوالی مقابل گل‌گهر سیرجان، استقلال و پرسپولیس در دیدار این هفته نیز با یک گل از آلومینیوم اراک عقب افتاد و در آستانه یک باخت خانگی قرار داشت که در دقیقه ۸۰ توانست گل مساوی را توسط بییدوف به ثمر رساند ولی آنها در لحظات پایانی هم یک شانس گلزنی به دست آوردند که حاصلی نداشت.

 

در ثانیه‌های پایانی میلاد جهانی که پاس گل اول را داده بود، یک پاس در عمق زیبا به محوطه جریمه آلومینیوم فرستاد که رامتین سلیمان‌زاده، مدافع باتجربه اراکی‌ها با یک تکل دیدنی مانع از رسیدن توپ به دارکو بییدوف شد و نگذاشت این مهاجم دومین گل خود را به ثمر رساند.

 

1616849

 

پس از دفع توپ توسط سلیمان‌زاده، ذوبی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی روی بییدوف داشتند که تصویر منتشر شده از این صحنه نشان می‌دهد برخوردی بین کاپیتان آلومینیوم و مهاجم ذوب‌آهن صورت نگرفته و مدافع اراکی‌ها جلوتر از او توپ را دفع کرده است.

 

ذوب‌آهن در صورت پیروزی در مسابقه خانگی مقابل آلومینیوم نیز همچنان در جایگاه پانزدهم جدول می‌ماند، اما برتری در این دیدار می‌توانست آنها را به یک امتیازی نساجی مازندران و سایپا که در رده‌های سیزدهم و چهاردهم هستند، برساند.

دیدگاه‌ها