کد خبر : 1764461 | 07 تیر 1400 ساعت 12:57 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مطلق زاده: دربی مسجدسلیمان اهمیت زیادی برای ما دارد

هافبک صنعت نفت آبادان با اشاره به برتری تیمش برابر سایپا، مدعی است در ادامه مسیر تلاش خواهند کرد انتظار هواداران را برآورده کنند.

مطلق زاده: دربی مسجدسلیمان اهمیت زیادی برای ما دارد

به گزارش "ورزش سه"، نفت در آبادان بعد از مدت‌ها به برد دست یافت و توانست سایپا را در دیداری حساس شکست دهد. محمود مطلق زاده هافبک نفتی‌ها در خصوص این بازی گفت: بازی حساس و تعیین کننده‌ای بود و ما در برابر تیم خوب سایپا محکوم به برد بودیم و پیروزی در این بازی برای ما از نان شب هم واجب تر بود. خوشبختانه موفق شدیم در این بازی 6 امتیازی در خانه به پیروزی برسیم و روحیه از دست رفته خود را دوباره به دست بیاوریم.

 

وی درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این بازی همانند بازی با سایپا از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است. دربی‌ها همیشه حساسیت خاص خود را داشته است ما به فاصله یک امتیاز از یکدیگر قرار داریم و برای اینکه وضعیت خود را بهبود ببخشیم و با خیال راحت به ادامه مسابقات بپردازیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم.

 

هافبک صنعت نفت در مورد برگزاری اردو این تیم در تهران گفت: اردوی تهران به نظرم یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در این فصل برای تیم ما رقم خورد. این اردو به ما خیلی کمک کرد تا از نظر بدنی و روانی ریکاوری شویم به آمادگی بهتری برای برگزاری بازی ها برسیم.  از طرفی شرایط خوب آب و هوایی و بازی های دوستانه خیلی به ما کمک کرد.

 

مطلق زاده درباره شرایط تمدید قراردادشان و خواسته هواداران نفت در این زمینه گفت: هواداران همیشه به ما لطف داشتند و امیدوار هستم بتوانیم نتیجه‌ای بگیرم که پاسخگوی محبت آنها باشیم. همیشه سعی کردم در این دو سالی که در این تیم حضور دارم با تمام وجودم بازی کنم و همیشه هواداران از من حمایت کرده اند. با تمام وجودم دوست دارم در صنعت نفت بمانم و بتوانم به این تیم خدمت کنم.

 

مطلق زاده درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیمش در پایان فصل گفت: ما در نیم فصل اول وضعیت خوبی داشتیم و می‌توانستیم سهیمه آسیایی را کسب کنیم اما متاسفانه برخی از مشکلات مانع آن شد که تیم به نتیجه خوب خود ادامه دهد. اما حالا همه چیز گذشته و ما اکنون در بین 10 تیم برتر لیگ حضور داریم و به دنبال آن هستیم که صنعت نفت در پایان لیگ یک رتبه تک رقمی کسب کند.

دیدگاه‌ها