کد خبر : 1764508 | 07 تیر 1400 ساعت 15:52 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرایط بد نگذاشت آسیایی شویم؛

فلاح‌زاده: آرزوی سقوط برای آنها نمی‌کنم

دروازه‌بان صنعت نفت امیدوار است تیمش در ادامه فصل روند خوبی داشته باشد.

فلاح‌زاده: آرزوی سقوط برای آنها نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده درباره برتری صنعت نفت در بازی اخیرش مقابل سایپا اظهار کرد: به غیر از ۱۵ دقیقه ابتدایی که سایپا آمده بود خیلی زود به گل برسد، در سایر لحظات مسابقه کاملا صاحب توپ و میدان بودیم و توانستیم با ارائه یک نمایش فنی خوب و ایجاد چند موقعیت جدی، یک گل هم بزنیم و سه امتیاز را تقدیم مردم خوب آبادان کنیم.

 

او ادامه داد: متاسفانه در نیم‌فصل دوم وضعیت چندان خوبی نداشتیم و آن هم به‌خاطر مشکلاتی بود که همه از آن‌ها خبر دارند و آقای پورموسوی نیز به آنها اشاره کرده بود ولی خدا را شکر با اتحاد و همدلی زیادی که کادرفنی صنعت نفت در تیم به وجود آورد، همه بازیکنان هم‌ قسم شدند تا سایپا را شکست بدهیم و روند خوبمان را دوباره از همین دیدار آغاز کنیم.

 

دروازه‌بان با تجربه صنعت نفت در خصوص تقابل با سایپا و تیمی که ۶ سال سابقه حضور در این باشگاه را داشت، عنوان کرد: سایپا تیم قابل احترام و ریشه‌داری است که دوران خوبی در آنجا داشتم و تلاش زیادی برای موفقیت این تیم انجام دادم. با اینکه گلایه‌هایی وجود دارد، اما هیچ وقت برای سایپا آرزوی بد و سقوط‌شان را نداشتم. امیدوارم این تیم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرد و به جایگاه واقعی‌اش برگردد چون حضور سایپا در لیگ برتر موجب معرفی بازیکنان زیادی خواهد شد.

 

1616083

 

فلاح‌زاده با اشاره کلین‌شیت شماره ۶۷ در لیگ برتر و قرار گرفتن در بین ۱۰ دروازه‌بان تاریخ لیگ که بیشترین تعداد کلین‌شیت را داشته‌اند، گفت: لطف خدا و همکاری همه همبازیانم در این فصل و سال‌های اخیر بود که این اتفاق رقم خورد. واقعا نمی‌دانستم اگر مقابل سایپا گل نخورم، به این رکورد می‌رسم چون به دنبال این مسائل نیستم و فقط می‌خواهم برای تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم. از این موضوع خوشحال هستم و می‌خواهم این روند را ادامه دهم.

 

او در خصوص تغییر وضعیت جایگاه صنعت نفت نسبت به ابتدای فصل عنوان کرد: شرایطی که برای صنعت نفت در دور برگشت رقم خورد، کاری کرد تا تیم مدعی ما که شانس آسیایی شدن هم داشت، به نیمه‌های جدول بیاید، اما خوشبختانه با این برد دوباره به آرامش رسیدیم و روحیه از دست رفته بازیکنان بازگشت. می‌خواهیم در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم سه امتیاز را بگیریم و امیدواری بیشتری برای هواداران عزیز صنعت نفت به وجود بیاوریم.

دیدگاه‌ها