کد خبر : 1764832 | 09 تیر 1400 ساعت 00:10 | 19.6K بازدید | 3 دیدگاه

لوو؛ ناامید هستیم اما نمی‌توانم کسی را سرزنش کنم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید که تیمش از شکست مقابل انگلیس کاملا ناامید است.

لوو؛ ناامید هستیم اما نمی‌توانم کسی را سرزنش کنم

به گزارش "ورزش سه"، پیش از آغاز رقابت‌های یورو بود که مشخص شد یواخیم لوو هفته‌های پایانی حضور خود روی نیمکت تیم ملی آلمان را پشت سر می گذارد. لوو امیدوار بود که با خاطره ای خوش از جمع ژرمن‌ها جدا شود و در یورو با آلمان نتایج خوبی به دست بیاورد اما آنها امشب در مرحله یک هشتم نهایی مقابل انگلیس شکست خوردند تا حذف زودهنگامی از رقابت‌ها داشته باشند.

 

 

1617764

 

 

یواخیم لوو، سرمربی آلمان، بعد از شکست تیمش مقابل انگلیس گفت: "این نتیجه کاملاً برای همه ما ناامید کننده است. ما به چیزهای بیشتری امیدوار بودیم و ایمان و اعتماد به نفس در تیم وجود داشت. ما دو موقعیت عالی داشتیم اما متاسفانه هیچ گلی به ثمر نرساندیم. متاسفانه از رقابت‌ها حذف شدیم اما در چهار هفته گذشته تلاش زیادی انجام دادیم.

 

من نمی توانم کسی را سرزنش کنم و متاسفم که حالا شور و اشتیاق در آلمان از بین رفته است. حالا شرایط به گونه‌ای است که ناامیدی سنگینی می کند. یک یا دو ساعت باید بگذرد تا بتوانید چند کلمه با تیم حرف بزنید. همه بازیکنان کاملا ناامید هستند، ما هم همینطور."

 

 

1617765

 

 

لوو در ادامه گفت: "ما بازیکنان جوان زیادی در اختیار داریم که از این مسابقات چیزهای زیادی یاد می گیرند. این باعث خواهد شد که در مسابقات قهرمانی اروپا در سال 2024 آن‌ها از تجربه لازم برخوردار باشند و عملکرد بهتری ارائه دهند."

دیدگاه‌ها