کد خبر : 1764876 | 09 تیر 1400 ساعت 10:15 | 24.9K بازدید | 3 دیدگاه

برنزی المپیک آتن 3 هزار دلار هدیه داد

سنگ تمام علیرضا حیدری برای آزادکاران(عکس)

دارنده مدال برنز المپیک آتن با حضور اردوی تیم ملی کشتی آزاد به ملی پوشان هدیه دلاری اهدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از منصور برزرگر، این بار علیرضا حیدری، دیگر کشتی گیر با سابقه مدال آوری در المپیک بود که دعوت فدراسیون کشتی را پذیرفت و با حضور در تمرین دیروز آزادکاران هم کنار آن ها به تمرین پرداخت و هم نکاتی را به آن ها یادآور شد. 


علیرضا حیدری که مدال برنز المپیک آتن و البته یک مدال طلا، 3 مدال نقره و یک مدال برنز جهان را در کارنامه دارد، در بخشی از صحبت هایش به کشتی گیران گفت: «ریل گذاری زندگی آینده تان را از امروز بکنید و هدفگذاری درست داشته باشید چراکه تعیین کننده است.همیشه احساس ارزش کنید به خاطر اینکه شما توانسته اید در یک جمع بزرگ به اینجا راه پیدا کنید. وقتی کشتی گیران موفق می شوند، سرم را بالا می گیرم و دوست دارم  شما بعنوان کسانی که الگوی کشتی کشور هستید در همین وقت باقی مانده، فاصله ها را نسبت به آن نقطه ای که می خواهید برسید، پر کنید. کشتی خود را آنالیز کنید و بفهمید که چگونه کار می کنید، و نکات لازم را در یک دفترچه بنویسید و تک تک ضعف ها را مورد بررسی قرار داده و رفع کنید.»

 

1617862


این پیشکسوت کشتی در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: «در بحث واژه پهلوانی، آقا تختی بسیار انسان بزرگ و خوبی بوده، اما واقعیت این است که نباید به دنبال مدل آقا تختی شدن باشیم، بلکه باید خود واقعیمان را بروز دهیم و برای اینکه واژه پهلوانی را ادا کنیم کافی است خوب باشیم و با ارزش هایمان مانند مهربان و حامی بودن، صبور و قوی بودن زندگی کنیم.»

 

1617864


علیرضا حیدری همچنین به همراه اعضای تیم ملی کشتی آزاد به تماشای فیلم دیدار خود در المپیک آتن نشست و پس از آن نیز دقایقی را با ملی پوشان به تمرین پرداخت.

 

1617859

 

1617860


جالب این بود که حیدری مبلغ 3000 دلار نیز بعنوان هدیه به ملی پوشان آزادکار اهداء کرد تا حسابی برای تیم ملی در آستانه المپیک سنگ تمام بگذارد.

 

1617863

دیدگاه‌ها