کد خبر : 1765059 | 09 تیر 1400 ساعت 23:09 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال آسیب دیدگی در لیگ خیلی بالاست 

فاضلی: قانون کولینگ برک دل بخواهی است؟

پدیده در یک بازی خارج از خانه موفق شد سایپا را شکست دهد و در رده هشتم جدول بایستد.

فاضلی: قانون کولینگ برک دل بخواهی است؟

به گزارش ورزش سه، امشب پدیده در تهران دومین پیروزی متوالی خود را مقابل سایپا جشن گرفت تا سی و چهار امتیازی شود. مربی تیم پدیده پس از این بازی در نشست خبری حاضر شد و با خبرنگاران گفت و گو کرد.


او در ابتدا در مورد این بازی گفت: ما بازی سختی چهار روز پیش با تراکتور داشتیم پیش‌بینی میکردیم بچه ها خسته باشند ولی شروع بازی کوبنده ای داشتیم و توانستیم دو گل بزنیم اما در ادامه دقایق آخر نیمه اول در تایم بدی گل خوردیم و مقداری استرس به تیم ما وارد شد که با تعویض های کادر فنی و آقای رحمتی توانستیم بازی را کنترل کنیم و برنده باشیم. مهم کسب این سه امتیاز بود تشکر میکنم از بازیکنانم که واقعا فعل خواستن را صرف می‌کنند.

 

او در مورد شرایط پدیده در لیگ بیستم اشاره کرد: باید عرض کنم سرنوشت پدیده در این فصل سخت ترین شرایط به نسبت بقیه تیم ها بوده و مشکلات زیادی را گذرانده ولی هدف ما بزرگ است و می‌جنگیم برای جاهای بالاتر و از هواداران که در باخت ها پشت ما بودند تشکر میکنیم و مطمئن باشید بچه های ما پا پس نمی‌کشند و با حریفانی که تا دندان مسلح اند می‌جنگیم.

 

او در مورد فشرده بودن برنامه لیگ تصریح کرد:این شرایط نزدیک بودن بازی ها باعث آسیب دیدن می‌شود. تیم ها پارسال هم در پنج هفته آخر چند رباط صلیبی دادند و باید خیلی مراقب باشند زیرا همین خستگی باعث آسیب دیدگی می‌شود. امروز امین قاسمی نژاد در یک صحنه از ناحیه زانو و مچ دچار مشکل شد و باعث شد تعویض شود. هر پنج تعویض ما خیلی خوب بودند و به بهترین شکل بازی کردند.

 

فاضلی در مورد داوری و بیانیه پدیده توضیح داد:از داوری تشکر می‌کنیم و اگر ما بیانیه دادیم منظور ایشان نبود بلکه هشداری بود تا داور ها در این هفته ها قضاوت بهتری داشته باشند و آقای حاج ملک امروز عالی سوت زدند.

 

او در پایان حرف‌هایش از اجرا نشدن کولینگ برک گلایه کرد و گفت؛ مشکل دیگر ما بحث کولینگ برک است که هفته پیش اجرا شد ولی این هفته اجرا نشد. اگر دل بخواهی است به تیم‌ها اطلاع بدهند. تیم ما تحت فشار بود و قانون کولینگ برک دقیقه ۳۰ برداشته شد و من می‌خواهم تکلیف این قانون مشخص شود و با توجه به خستگی تیم ما در هر دو نیمه به کولینگ برک نیاز داشتیم.

دیدگاه‌ها