کد خبر : 1765441 | 11 تیر 1400 ساعت 19:59 | 51.2K بازدید | 11 دیدگاه

مدیرعامل تراکتور: خطیبی عامل جدایی نبود؛

دلیل قطع همکاری شجاعی و دژاگه را حدس بزنید!

مدیرعامل باشگاه تراکتور تاکید کرد رسول خطیبی عامل جدایی دو کاپیتان این تیم نبوده است.

دلیل قطع همکاری شجاعی و دژاگه را حدس بزنید!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه که قبل از شروع لیگ هفدهم به‌عنوان پُرسر و صداترین نقل و انتقالات یک دهه اخیر فوتبال ایران به تراکتور پیوستند، از ابتدای این فصل با چالش‌هایی در این تیم مواجه بودند و شرایط برای این دو کاپیتان سابق تیم ملی به گونه‌ای پیش رفت تا تصمیم به عدم حضورشان در جمع سرخ‌پوشان تبریزی بگیرند.

 

شجاعی و دژاگه که در مرحله گروهی فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا همراه تراکتور بودند، در بازگشت اعضای این تیم به تبریز در جمع شاگردان رسول خطیبی حضور نداشتند و تا به امروز هم در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی در فهرست سرخ‌پوشان آذربایجان قرار نگرفته و هیچ تمرینی با این تیم نداشتند.

 

شجاعی که در نیم‌فصل اول و پس از اخراج علیرضا منصوریان به‌عنوان سرمربی موقت تراکتور تا پایان نیم‌فصل انتخاب شده بود، در نقل و انتقالات زمستانی در آستانه جدایی از این باشگاه قرار داشت و این شرایط برای اشکان دژاگه نیز صدق می‌کرد ولی در نهایت هر دو بازیکن به کارشان در این تیم و زیر نظر خطیبی که تازه هدایت تیم را برعهده گرفته بود، ادامه دادند.

 

پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت تراکتور از امارات، شجاعی و دژاگه هیچ تمرینی با این تیم نداشتند و همین مسئله موجب شد تا جدایی آنها از این تیم مطرح شود؛ موضوعی که هیچ واکنش دقیق و مشخصی را طی دو ماه اخیر از سوی باشگاه تراکتور به همراه نداشته و دلیل نامشخصی برای غیبت آنها در تبریز وجود ندارد.

 

بسیاری از صفحات مجازی منتسب به هواداری تراکتور که بعضا تنش‌های زیادی برای این تیم به وجود آورده و موجب گلایه بازیکنان هم شده‌اند، رسول خطیبی را عامل ناراحتی شجاعی و دژاگه عنوان کردند و تاکید داشتند سیستمی که این سرمربی انتخاب می‌کند و شجاعی را روی نیمکت گذاشته، موجب قطع همکاری این دو کاپیتان شده است.

 

اما پس از مدت‌ها، دلیل مشخصی از سوی مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور در این باره عنوان شده و جمشید نظمی که دیروز مراسم معارفه او برگزار شد، در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه سهند در خصوص جدایی شجاعی و دژاگه می‌گوید: «ابتدا لازم است از تلاش‌های رسول خطیبی تقدیر و تشکر کنیم. در این مورد آقای خطیبی مظلوم واقع شد چون عامل جدایی شجاعی و دژاگه نبود و مسائلی برای این موضوع افتاد که ارتباطی با آقای خطیبی نداشت. ضمن اینکه مواردی همچون غیبت در تمرینات هم در این اتفاق دخیل بود.»

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره غیبت محمدرضا اخباری در دیدار با پدیده و موضوع درگیری او در تمرین با ایمانی عنوان کرد: «اخباری هم به‌خاطر بی‌انضباطی در تمرین توسط آقای خطیبی تنبیه شده بود. از این به بعد اما بر اساس نظر سرمربی جدید پیش خواهیم رفت.»

 

اکنون در فاصله پنج هفته تا پایان فصل جاری لیگ برتر به‌صورت قطعی می‌توان گفت شجاعی و دژاگه به تراکتور برنمی‌گردند و در بازی‌های این تیم حضور نخواهند داشت ولی با این وجود، نظمی مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور به احتمال بازگشت آنها نیز اشاره کرده و می‌گوید: «در مورد شجاعی و دژاگه اما هنوز فرصت نشده با آقای فیروز کریمی صحبت کنیم.»

 

با وجود اینکه جمشید نظمی به‌صورت دقیق دلیل جدایی شجاعی و دژاگه از تراکتور را عنوان نمی‌کند، اما گفته می‌شود علت اصلی قطع همکاری این دو نفر با باشگاه تبریزی، مطالبات زیادی است که آنها از تراکتور دارند و محمدرضا زنوزی هم برخلاف دو سال اخیر، در این فصل معوقات آنها را پرداخت نکرده تا این دو نفر پس از رقابت‌های آسیایی تصمیم به غیبت در تمرینات و قطع همکاری بگیرند.

دیدگاه‌ها