کد خبر : 1765538 | 12 تیر 1400 ساعت 10:44 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

پس از صعود به نیمه نهایی؛

دوناروما: انگار بازی قرار نبود هرگز تمام شود!

جی‌جی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیا، پس از پیروزی برابر بلژیک می گوید به نظر می رسید بازی هرگز تمام نمی شود.

دوناروما: انگار بازی قرار نبود هرگز تمام شود!

به گزارش "ورزش سه"، جیانلوییجی دوناروما اعتراف کرد مسابقه برابر بلژیک، که با پیروزی 2-1 ایتالیا به پایان رسید، در وقت های تلف شده به نظر می رسید که هرگز پایان نخواهد یافت. اما ایتالیا اکنون باید در نیمه نهایی یورو 2020 به مصاف اسپانیا برود.

گل های این بازی را نیکولو بارلا و لورنزو اینسینیه برای ایتالیا به ثمر رساندند و در آخرین دقایق از نیمه اول، روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی یکی از گل های آتزوری را جبران کرد. داور بازی اما در نیمه دوم سوت پایان بازی را در دقیقه 97 به صدا درآورد تا دروازه بان ایتالیا دقایق سختی را درون دروازه از سر بگذراند.

 

1619011

 

دوناروما پس از پایان بازی گفت: "به نظر می رسید بازی پایان ناپذیر است، تمام نمی شد! این گروه فوق‌العاده است. ما لیاقت این پیروزی را داشتیم و اکنون که به آرامی به هدف خود نزدیک می شویم، در مرحله نیمه نهایی بازی خواهیم کرد."

 

دوناروما که در این بازی نمایش درخشانی داشت، در نیمه اول با یک دست ضربه کوین دی بروین را به شکلی خیره کننده دفع کرد.

 

دروازه‌بان آتزوری افزود: "من همیشه سعی می کنم به تیم کمک کنم، احساساتی هستم زیرا این اولین تورنمنت بزرگ من است و دوست داشتم تا حد ممکن با پیراهن ایتالیا پیشرفت کنم. امیدوارم آرزوی همه را محقق کنم."

 

1619010

 

بلژیک در آخرین لحظات نیمه اول و با گلزنی روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه ایتالیا و دوناروما را باز کند.

 

دوناروما اضافه کرد: "ما در رختکن کمی عصبانی بودیم، اما بلافاصله آرام شدیم، زیرا 45 دقیقه مانده بود و نمی توانستیم برای آن پنالتی انرژی تلف کنیم. ما موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم گل های خود را افزایش دهیم اما مهم رسیدن به نیمه نهایی بود.

این ایتالیا فوق العاده است و ما می توانیم در مبارزه با هر کسی پیروز شویم."

 

1619012

 

آتزوری عصر سه شنبه در ورزشگاه ومبلی لندن در مرحله نیمه نهایی یورو 2020 به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها