کد خبر : 1765744 | 13 تیر 1400 ساعت 11:12 | 12.4K بازدید | 9 دیدگاه

هوادار – فجر سپاسی؛ دوئل 6 امتیازی

امشب و در یکی از بازی های حساس هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور هوادار (صدرنشین) دراستادیوم غدیر تهران میزبان تیم سوم جدول فجر سپاسی خواهد بود.

هوادار – فجر سپاسی؛ دوئل 6 امتیازی 

به گزارش"ورزش سه"، سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم حیاتی و سرنوشت ساز است. هوادار در صورت کسب سه امتیاز این دیدار یک گام دیگر به قهرمانی در مسابقات نزدیک خواهد شد و حتی ممکن است در صدر جدول از تیم بادران جدا شود به این خاطر که شاگردان امید رضا رونخواه امشب بازی سختی را در شیراز و در برابر تیم قشقایی خواهند داشت که برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند. در آنسوی میدان برتری فجر، این تیم را با هوادار هم امتیاز خواهد کرد و این یک اتفاق مهم برای شاگردان کلانتری خواهد بود. آنها در بازی های این فصل ارایه گر فوتبال خوبی در برابر حریفان بودند و به زعم خیلی ها برای صعود به لیگ برتر یک تیم شایسته بشمار می روند. از جمع 18 تیم حاضر در لیگ یک تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند و در پایان چند تیم مدعی و شایسته از صعود به لیگ برتر باز می مانند. 

 

هوادار هفته های متمادی است که در صدر جدول قرار دارد و از زمانی که به صدر صعود کرده این موقعیت را با چنگ و دندان حفظ کرده و اکنون به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم بادران این موقعیت را در اختیار دارد. نتیجه مساوی در این دیدار نه به تیم هوادار برای قهرمانی کمک خواهد کرد و نه به تیم فجر سپاسی برای صعود به لیگ برتر. یکی از دو تیم پیروز شود شانس زیادی برای رسیدن به هدف خواهد داشت. 

 

همه دیدارهای هفته سی و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امشب به صورت همزمان  در ساعت 20:30 برگزار می شود. با برگزاری مسابقات امشب تنها دو هفته به پایان مسابقات باقی خواهد ماند. هم چنین سه تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می کنند.

دیدگاه‌ها