کد خبر : 1765846 | 13 تیر 1400 ساعت 19:09 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

آرزو می‌کنم نساجی در لیگ برتر بماند؛

فلاح‌زاده: وزارت بی‌خیال ما شده است

دروازه‌بان صنعت نفت نسبت به بی‌تفاوتی وزارت نفت به آنها گلایه‌مند است.

فلاح‌زاده: وزارت بی‌خیال ما شده است

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده در خصوص شرایط صنعت نفت آبادان عنوان کرد: بازی قبل کار خیلی سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم چون آنها خیلی سرحال بودند و می‌خواستند دربی نفت را هم ببرند تا خیال خودشان را برای ماندن در لیگ راحت کنند ولی تیم ما با دوندگی و هوش بالایی که در این بازی داشت، بهتر از آنها کار کرد و برنده شد.

 

او ادامه داد: نفت مسجدسلیمان روی یک ضد حمله گل زد و ما را غافلگیر کرد، اما در تمام دقایق مسابقه تیم ما بهتر از آنها بود و با وجود اینکه غایبان زیادی داشتیم، موفق شدیم ۳ امتیاز مهم را بگیریم و انگیزه بیشتری برای ۵ هفته پایانی فصل پیدا کنیم. تیم ما نه مدعی است نه گزینه سقوط، اما مردم خون‌گرم آبادان شک نکنند تا آخرین مسابقه لیگ برتر از جان خودمان مایه می‌گذاریم تا آنها را شاد کنیم.

 

دروازه‌بان باتجربه صنعت‌نفت با اشاره به شرایط سختی که این تیم در فصل جاری داشت و حواشی زیادی که برای آنها به وجود آمد، گفت: باید از آقای عیسی‌زاده تشکر کنم چون با وجود اینکه وزارت نفت نمی‌خواست از تیم بزرگ صنعت نفت حمایت کنند و واقعاً هم هیچ پشتیبانی‌ای نداشته و بی‌خیال ما شده است، ایشان تیم را حفظ کرد، مربی آورد و در نیم‌فصل هم نگذاشت بازیکنان بروند تا صنعت نفت وارد بحران نشود و همچنین دو تزریق مالی خوب برای تیم انجام داد. متاسفانه در این شهر مسئولانی هستند که نمی‌خواهند صنعت نفت موفق شود و در کار تیم سنگ‌اندازی می‌کنند، اما مدیرعامل باشگاه تیم را در وضعیت خوبی حفظ کرد و مطمئنا اگر او نبود، صنعت نفت به دسته‌ یک می‌رفت.

 

 

 

1474960

 

 

فلاح‌زاده یادآور شد: آقای پورموسوی در این فصل سختی‌های زیادی را تحمل کرد و در اول فصل با وجود اینکه هیچ مربی‌ای قبول نمی‌کرد به آبادان بیاید، ایشان در حالی به صنعت نفت آمد که ۱۵ بازیکن جدا شده بودند و عملاً دست ایشان خالی بود ولی با اتحادی که در تیم شکل گرفت، نتایج خوبی حاصل شد و خدا را شکر الان وضعیت خوبی داریم.

 

او درباره تقابل این هفته با نساجی مازندران ابراز کرد: تمام تیم‌های پایین جدول فقط می‌خواهند برنده باشند و به همین خاطر کار بسیار سختی مقابل نساجی خواهیم داشت ولی ما همیشه در آبادان مدعی بودیم و در بیشتر مسابقات خانگی برنده شدیم و می‌خواهیم در این دیدار هم سه امتیاز را بگیریم؛ هرچند نساجی تیم شهرم است و آرزو می‌کنم همیشه در لیگ برتر باشد چون مردم مازندران و قائم‌شهر لیاقت حداقل یک تیم را دارند.

دیدگاه‌ها