کد خبر : 1766028 | 14 تیر 1400 ساعت 17:12 | 16.4K بازدید | 5 دیدگاه

همچنان می‌گوییم هر لحظه برای انتشار و مقایسه قرارداد آماده‌ایم

عالیشاه: کاری که در آن بهترین هستیم را ادامه می‌دهیم

کاپیتان دوم پرسپولیس مدعی است این تیم علیرغم تمام مشکلات در پی جام خواهد بود تا هواداران خود را بیش از پیش خوشحال و راضی نگه دارد.

عالیشاه: کاری که در آن بهترین هستیم را ادامه می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری سخت برابر فولاد خوزستان در استادیوم فولادآره‌نا حاضر خواهد شد. دیداری که امید عالیشاه مدعی است بخشی از مسیر قهرمانی این تیم در فصل جاری است و به دستیابی امتیاز از آن کاملا امیدوارند. 

 

کاپیتان دوم پرسپولیس که این روزها همچنان مهره درخشان سرخ‌ها در ایجاد موقعیت و گلسازی محسوب می‌شود، درباره این بازی و شرایط تیمش می‌گوید: فولاد تیم خوبی است و در این مساله به هیچ وجه شکی نیست. آنها از بازیکنان خوب، کادرفنی و در نهایت مدیریت و امکانات لازم بهره می‌برند که همین مساله عاملی است تا در جمع مدعیان حاضر باشند. از سوی دیگر بازی در جنوب در این فصل بخش دیگری از کار سخت ما در این بازی خواهد بود. 

 

وی ادامه داد: ما در این بازی برای کسب امتیاز در زمین حریف حاضر خواهیم شد و هیچ موضوعی نمی‌تواند عاملی برای توقف ما محسوب شود. از بالاترین آمادگی روحی، ذهنی و بدنی برای این بازی برخوردار هستیم. بازی خوبی هم مسلما خواهد بود و هواداران هر دو تیم از آن لذت خواهند برد. در نهایت اما امیدوارم نتیجه آن به سود ما باشد.

 

 

عالیشاه با اشاره به مشکلات تیم خصوصا در بخش مالی گفت: الان نزدیک به بازی است. تمام بازیکنان حرف خود را زدند. ما در بحث نتیجه نشان دادیم که طبق خواسته باشگاه و خصوصا هواداران پیش می‌رویم و این انتظار دوری نخواهد بود که از حیث تعهدات نیز به خواسته خود برسیم. مدیران باشگاه در تلاش هستند اما چیزی تا پایان فصل باقی نمانده است. از نظر قراردادی هم می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که از خیلی از باشگاه‌های دیگر پایین‌تر گرفتیم و این موضوع را با میل خودمان به انتشار قراردادها نشان داده‌ایم. هرچند دیگر تیم‌ها برای فرافکنی و فریب هواداران خود همچنان ترجیح می‌دهند به مسائل دیگر توجه کنند. مسلما اگر قراردادها منتشر شود، انتظار هواداران آنها با تفاوتی که وجود دارد چند برابر خواهد بود و آن زمان دیگر هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرند. الان نزدیک به بازی است و ترجیح می‌دهیم که تمرکزمان روی بازی با فولاد باشد اما هر زمان دوستان خواستند ما برای انتشار و مقایسه قرارداد با هر بازیکنی آمادگی کامل داریم. 

 

وی بار دیگر با اشاره به حساسیت بازی با فولاد گفت: همانطور که گفتم بازی سختی روبروی ما قرار دارد اما این چیزی نیست که قبلا تجربه نکرده باشیم. دیدارهای سختی را تاکنون به پایان رسانده‌ایم و خوشبختانه هواداران را توانستیم به رضایت و خوشحالی برسانیم. همه بازی‌ها سخت هستند اما غیرممکن این است که شما تلاش نکرده باشید و در انتظار شانس باشید. ما طی هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آماده این بازی هستیم. 

 

عالیشاه درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما الان تنها چند گام با قهرمانی فاصله داریم. همه چیز دست خودمان است. می‌توانیم در این شش فینال باقی‌مانده جنگنده‌تر از قبل باشیم و در نهایت به چیزی که انتظار داریم برسیم و جشن بگیریم یا اینکه حسرت بزرگی بخوریم. اما ما حسرت نمی‌خوریم چون طی این سال‌ها مسیر قهرمانی را یاد گرفته‌ایم و به حس خوب آن عادت کرده‌ایم. پس می‌خواهیم دوباره قهرمان شویم و با بالاترین حد توان خواهیم جنگید.

دیدگاه‌ها