کد خبر : 1766228 | 15 تیر 1400 ساعت 16:07 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

به دنبال کمرنگ کردن موفقیت‌ پرسپولیس نباشید

درخشان: پرسپولیس هم کم از داوری ضربه ندیده است

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است این تیم با دستیابی به امتیاز جدال با فولاد خوزستان، شرایط لازم برای تکرار قهرمانی را فراهم خواهد کرد.

درخشان: پرسپولیس هم کم از داوری ضربه ندیده است

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان مهاجم اسبق سرخ‌ها و پیشکسوت این باشگاه درباره دیدار حساس امشب این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: مسلما شاهد بازی خوبی خواهیم بود به دلیل اینکه این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت خواهد بود مخصوصا برای پرسپولیس چرا که با پیروزی در این بازی می‌تواند راه خود را برای قهرمانی هموار کند. از طرفی نباید از شایستگی های تیم فولاد چشم پوشی کنیم. این تیم در زمین خودش بازی می‌کند و در ورزشگاه خانگی خود شکست ناپذیر بوده و همچنین شرایط آب و هوایی خاصی در اهواز حاکم است که این موضوع به سود فولاد خواهد بود.

 

وی در ادامه با اشاره به غیبت چند بازیکن این تیم گفت: پرسپولیس علی رغم اینکه چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. صد در صد نبود بازیکنان کار این تیم را سخت خواهد کرد اما خوشبختانه نیمکت پرسپولیس از نفرات خوبی تشکیل شده است و شایستگی‌های خود را به خوبی نشان داده‌اند از طرفی این تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و علی رغم نبود چند مهره کلیدی خود باز هم می‌تواند فولاد را شکست دهد.

درخشان درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس و موفقیت احتمالی آنها در این بازی گفت: اکنون پرسپولیس مهاجمین با کیفیت و ماهری را در اختیار دارد و این خصوصیت یک تیم مدعی است که برای موفقیت داشته های زیادی برای ارائه داشته باشد تا در مواقع حساس راه گشا باشند و خوشبختانه خط حمله این تیم از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده است و گره گشا پرسپولیس هستند.

 

 حمید درخشان در خصوص عملکرد داوری در هفته‌های اخیر و هجمه صورت گرفته علیه پرسپولیس گفت: این اشتباهات جزوی از فوتبال است و خود این تیم بارها و بارها بخاطر عملکرد داوران متضرر شده است اما چیزی که مشخص است پرسپولیس با شایستگی به موفقیت رسیده است. این حرف‌ها فقط حاشیه است. تیمی که به دنبال موفقیت است باید نقاط ضعف خود را برطرف کند و تلاش بیشتری بکند نه اینکه به دنبال عذر و بهانه باشد. برخی از مربیان توان برطرف کردن ضعف فنی خود را ندارند می‌خواهند موفقیت پرسپولیس را کمرنگ جلوه دهند و ذهن هواداران خود را خراب می‌کنند تا بگوید ما مستحق بودیم اما حق ما را خوردند.

 

وی در پایان درباره شرایط تیم ملی نیز گفت: تمدید قرارداد با اسکوچیچ بهترین کار ممکن در این بره بود چون ایشان شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرده‌اند و از فوتبال ما به خوبی شناخت دارند. خوشبختانه گروه خوبی برای ما انتخاب شده است. اما باید بدانیم هیچ تیمی را نباید دست کن گرفت چرا که همه تیم‌ها می‌خواهند به جام جهانی بروند و حریفان سرسختی خواهند بود. اما ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و با یک برنامه ریزی مناسب و انجام بازی‌های دوستانه می‌توانیم راهی جام جهانی شویم.

دیدگاه‌ها