کد خبر : 1766352 | 15 تیر 1400 ساعت 23:44 | 36.3K بازدید | 2 دیدگاه

رسانه عربستانی: پیروزی استقلال با قایدی جادوگر

وب سایت سعودی اسپورت با اشاره به پیروزی استقلال مقابل تراکتور، برای مهدی قایدی لقب "جادوگر" را به کار برد.

رسانه عربستانی: پیروزی استقلال با قایدی جادوگر

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و ششم، موفق شد در شب درخشش مهدی قایدی از سد تراکتور عبور کند. مهاجم بوشهری آبی پوشان روی هر دو گل تیمش تأثیرگذار بود. گل نخست با ضربه چیپ او و دخالت مدافع تبریزی ها به گل تبدیل شد که نام زننده این گل محل بحث علاقه مندان به فوتبال شده و گل دوم نیز روی حرکت انفرادی و زیبای باشوی کوچک به ثمر رسید.


استقلال و تراکتور دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند که باید در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها، به مصاف دو نماینده عربستانی شهر ریاض، یعنی الهلال و النصر بروند و به همین دلیل تقابل دو تیم، مورد توجه رسانه های سعودی قرار گرفت.


وب سایت سعودی اسپورت با انتشار خبر پیروزی آبی پوشان در این نبرد حساس، نوشت که استقلال ابتدا توسط هادی محمدی مدافع تراکتور به گل نخست بازی رسید و 4 دقیقه بعد روی درخشش جادوگر خود یعنی مهدی قایدی موفق شد به گل دوم برسد و هر چند امین اسدی در دقایق پایانی یک گل را جبران کرد اما بازی با برتری آبی پوشان به پایان رسید.

 

 

1620136

 


سعودی اسپورت با اشاره به اینکه دو تیم ایرانی باید به مصاف نمایندگان عربستان بروند، از حضور محمدرضا اخباری در دروازه تراکتور خبر داد و نوشت که پیمان کشاورز بازیکن تراکتور به دلیل آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد.


استقلال در تاریخ 22 شهریور باید به مصاف الهلال برود و تراکتور نیز 23 شهریور با النصر دیدار می کند. هنوز مکان برگزاری دو بازی به صورت رسمی اعلام نشده ولی به نظر می رسد این بازی ها در کشور امارات برگزار شوند.

دیدگاه‌ها