کد خبر : 1766370 | 16 تیر 1400 ساعت 00:34 | 26.9K بازدید | 7 دیدگاه

حمایت سکوهای خالی از FM7 استقلال (عکس)

کانون هواداران استقلال با حمایت از فرهاد مجیدی، با استفاده از یک طرح موزائیکی نام او را روی سکوهای استادیوم آزادی به نمایش گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در روزهایی که شرایط خوبی را سپری نمی کند و بازیکنان، مربیان و اعضای این باشگاه با بحران های مالی دست به گریبان شده اند، موفق شد در دیداری برتر نسبت به حریف خود یعنی تراکتور، سه امتیاز بازی را کسب کند.


فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان روزهای پراسترس و پرفشاری را پشت سر می گذارد. مربی آبی پوشان که چندین بار دست به جیب شده و از حساب شخصی خود مبالغی را به عنوان پاداش پیروزی های تیمش به بازیکنان استقلال داده است، پس از بازی نیز به انتقاد از مدیران تیمش پرداخت.

 

 

 


سرمربی جوان آبی پوشان که به دلیل مشکلات مدیریتی، عدم نقدینگی در باشگاه و سایر مسائل مختلف بارها علیه مدیریت استقلال و مدیران وزارت ورزش مصاحبه هایی انجام داده است، در صحبت هایش از عدم حمایت از سوی مدیران تیم خبر داده بود و همین عامل باعث شد تا بسیاری مجیدی را در باشگاه تنها ببینند.


با این وجود، هواداران استقلال بارها در فضای مجازی حمایت خود را از مجیدی اعلام کرده بودند و با به راه انداختن هشتگ هایی متفاوت، به نوعی به سرمربی تیمشان خبر دادند که همه جوره پشت او هستند و حامی تیم او خواهند ماند.

 

 

 


در همین رابطه نیز کانون هواداران استقلال، طرح موزاییکی دیدار با تراکتور را به حمایت از مجیدی اختصاص داد. در طرحی که روی سکوهای استادیوم آزادی به نمایش گذاشته شد، کلمه FM7 برگرفته از حروف ابتدایی نام فرهاد مجیدی و شماره پیراهن او در زمان بازیگری، اجرا شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها