کد خبر : 1766669 | 17 تیر 1400 ساعت 14:46 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

پاگشای گلزنی اسدی در آزادی(عکس)

مهاجم تراکتور نخستین گل خود پس از پیوستن به این تیم را مقابل استقلال به ثمر رساند.

پاگشای گلزنی اسدی در آزادی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی مسابقه اخیرش مقابل استقلال را واگذار کرد که تک گل سرخ‌پوشان تبریزی را مهاجم تعویضی این تیم به ثمر رساند و علاوه بر تجربه گلزنی در این بازی مهم، نخستین گل خود برای تراکتور و پس از حضور در لیگ برتر را زد.

 

 

امین اسدی که سال گذشته نمایش خوبی در لیگ یک داشت و قبل از شروع لیگ بیستم به تراکتور رفت، بخاطر ابتلا به کرونا و یک مقطع هم بخاطر مصدومیت چند بازی تیمش را از دست داد ولی در سه مسابقه لیگ قهرمانان آسیا و ۱۰ بازی لیگ برتر به میدان رفت که آخرین بازی او همراه با گل بود.

 

 

این مهاجم ریزنقش در دقیقه ۹۰ مسابقه با استقلال به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد و چهار دقیقه پس از ورود به بازی توانست ارسال سید ابوالفضل رزاق‌پور از روی ضربه آزاد میانه زمین را با ضربه پشت سر به گوشه دروازه استقلال بفرستد و روند چهار کلین‌شیت متوالی آبی‌ها و حسینی را قطع کند.

 

 

اسدی که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ یک با گل‌های خود مورد توجه تراکتور قرار گرفته بود، حالا در هفته‌های پایانی لیگ برتر نیز امیدوار است روند گلزنی‌اش را ادامه دهد و با باز کردن دروازه استقلال به ترکیب تراکتور هم برسد.

دیدگاه‌ها