کد خبر : 1766807 | 18 تیر 1400 ساعت 16:06 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

"همه از بازگشت آنچلوتی خوشحالیم"

ناچو فرناندز: نمی‌توانم زندگی‌ام را بدون رئال تصور کنم

ناچو فرناندز بسیار از تمدید قراردادش با رئال مادرید و همچنین بازگشت کارلو آنچلوتی به برنابئو خوشحال است.

ناچو فرناندز: نمی‌توانم زندگی‌ام را بدون رئال تصور کنم

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز پس از اعلام تمدید قرارداد تا سال 2023 با رئال مادرید، با رسانه رسمی این باشگاه مصاحبه کرده است. این مدافع اسپانیایی از ادامه ارتباط با تیم محبوبش ابراز رضایت کرده و همچنین توضیح داده که کمک های خانواده‌اش و بازگشت کارلو آنچلوتی به نیمکت رئال مادرید برای او چه معنایی داشته است.

 

1620999

 

ناچو گفت: "رئال مادرید خانه من است. آنها به من کمک کرده اند که رشد کنم، بسیاری از ارزش های مثبت را به من آموخته اند تا بتوانم با زندگی و هر آنچه بر سر راهت قرار می گیرد، روبرو شوم. من نمی‌توانم زندگی بدون رئال مادرید را تصور کنم چرا که من عملا بیش از نیمی از زندگی ام را اینجا بوده ام. همه چیزهایی که نشانگر سالها حضور من در این باشگاه، که خانه من است، هستند، چیزهایی مثبتند که این باعث خوشحالی من می شود. باعث افتخار من خواهد بود که سال های بیشتری را در رئال مادرید بازی کنم. "

 

این مدافع اسپانیایی درباره پوشیدن پیراهن سپید رئال گفت: "پوشیدن این پیراهن مثل یک رویا است. وقتی بچه هستی آرزو داری در تیم رویاهای خود بازی کنی، که تیم رویایی من رئال مادرید بود. من آرزو داشتم که فقط یک بازی برای رئال انجام دهم و اکنون که اینهمه سال این پیراهن را به تن کرده ام، هر روز قدرت و تمایل بیشتری برای ادامه کار به همین خوبی دارم و البته تحقق آرزوهایم که یعنی هر مسابقه ای که من بازی می کنم. "

 

1621000

 

اسطوره شدن با رئال مادرید

"من برای آن بسیار ارزش قائل هستم. هر سال که می گذرد اهمیت آن خیلی بیشتر از قبل می شود. ​​قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار پیچیده است و کاری که این تیم چند سال پیش انجام داد با کسب سه قهرمانی متوالی و چهار قهرمانی طی پنج سال یک نقطه عطف و رکورد بی نظیر بود. با گذشت سالها این برای شما اهمیت بیشتری پیدا می کند چرا که می بینید که فوتبال بسیار پیچیده است و پیروزی در آن بسیار دشوار است. اینها لحظات ویژه ای هستند که شما به عنوان یک فوتبالیست سعی در تکرار آن دارید اما می دانید که این کار دشوار خواهد بود. "

 

نکات کلیدی و تاثیرگذار در عملکرد

"مراقبت در رژیم غذایی، استراحت، داشتن یک زندگی عادی که به شما اجازه می دهد هنگام بازی ها صد درصد تمرکز داشته باشید و البته جلسات تمرینی که بسیار مهم هستند. من سعی می کنم از خودم مراقبت کنم و همچنین با توجه به اینکه دیابت دارم باید دو برابر مراقب باشم. من سالهاست که این کار را انجام می دهم و در اینجا ما باز هم به جنگیدن ادامه می دهیم.

 

در مسابقات همه چیز پرتنش و عصبی می شود اما در خارج از زمین بازی من آدمی طبیعی، نرمال و آرام هستم و دوست دارم از بودن در کنار آدم های زندگی ام لذت ببرم. من خودم را یک فرد عادی می دانم و دوست دارم در کنار خانواده و دوستانم باشم."

 

1621002

 

بازگشت کارلو آنچلوتی

"او مربی بزرگی است. او تیم های بزرگی را تمرین داده و هدایت کرده است. در واقع با این گروه از بازیکنان او برای اولین بار قهرمان چمپیونزلیگ شدیم. چالش های بسیار مهمی پیش رو داریم، کسب عناوین قهرمانی، این همان چیزی است که باشگاه از ما انتظار دارد. بازیکنان از بازگشت آنچلوتی بسیار خوشحال هستند. "

 

پیش فصل

"این هفته ها و ماه ها برای آینده بسیار مهم هستند. شما باید خوب آماده شوید و قدرت بگیرید. خوب است که اکنون زحمت بکشیم تا در پایان فصل در بالای جدول قرار بگیریم."

 

حمایت خانواده

"برای آنها بسیار مهم است که من احساس راحتی کنم. اینکه من در جایی که می خواهم باشم، که خب رئال مادرید است. اینجا خانه من است. من تمام خانواده و دوستانم را در کنارم دارم و نمی توانم وضعیت بهتری داشته باشم و در جایی بهتر از این باشم. این تمدید قرارداد چیزی است که من سالها برایش مبارزه کرده ام و خوشبختی و خوشحالی هم برای آنها و هم برای من یکسان است."

 

دیدگاه‌ها