کد خبر : 1767029 | 19 تیر 1400 ساعت 20:04 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

دایوت اوپامکانو:

باید با فرانسوی های بایرن هم آلمانی صحبت کنم

دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، از اولین روزهای حضور خود در این تیم لذت می برد.

باید با فرانسوی های بایرن هم آلمانی صحبت کنم

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش بود که باشگاه بایرن مونیخ با لایپزیش بر سر جذب مدافع فرانسوی این تیم یعنی دایوت اوپامکانو به توافق رسید. این بازیکن فصل گذشته را به طور کامل در لایپزیش سپری کرد و در فصل 22-2021 برای باواریایی‌ها به میدان خواهد رفت.

 

اوپامکانو که طی روزهای گذشته اولین تمرینات خود را با بایرن‌مونیخ انجام داده در این باره می گوید: "چند روز اول من در این جا بسیار عالی بود و از حضور در بایرن مونیخ بسیار خوشحال هستم. اینجا یک باشگاه بزرگ با بازیکنان در حد کلاس جهانی است. من می خواهم تا آنجا که ممکن است بازی کنم و تمام توان خود را برای این باشگاه بزرگ ارائه می دهم.

 

 

1621306

 

 

من می خواهم همیشه آماده باشم و بازی های زیادی در اینجا انجام بدهم. قصد دارم به تیمم کمک کنم، هر روز در تمرینات بجنگم و با تیمم در بازی‌های زیادی به پیروزی برسم. جالب است که بازیکنان فرانسوی زیادی در اینجا حضور دارند. من برخی از بازیکنان تیم ملی را می شناسم. اما ما باید آلمانی صحبت کنیم زیرا ما در آلمان زندگی می کنیم و این برای تیم بهتر است."

 

اوپامکانو درباره همکاری دوباره با یولیان ناگلزمان: "او مربی بزرگی است و به پیشرفت بازیکنان جوان و باتجربه کمک می کند و با همه حرف می زند. خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم که در بسیاری از مسابقات با هم به پیروزی برسیم."

 

 

1621305

دیدگاه‌ها