کد خبر : 1767238 | 20 تیر 1400 ساعت 12:51 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

نشست مهم برای برگزاری دیدار فجر سپاسی – شاهین

با توجه به حساسیت بازی فجر سپاسی – شاهین شهردای بوشهر در هفته سی و سوم لیگ یک فریبرز محمودزاده – رییس برگزاری بازیهای لیگ یک به شیراز سفر کرده است.

نشست مهم برای برگزاری دیدار فجر سپاسی – شاهین 

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی با 54 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و شاهین شهرداری بوشهر هم با 53 امتیاز تیم چهارم جدول به حساب می آید. با توجه به اینکه تنها دو هفته به پایان بازی ها باقی مانده برنده این دیدار شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهد داشت. 

 

فریبزر محمودزاده در پاسخ به چرایی سفر به شیراز در فاصله 48 ساعت مانده به آغاز بازی گفت: همه تلاش ما بر این است این بازی در شرایط  ایده آل برگزار شود و همه پیش بینی ها برای برگزاری این دیدار صورت گرفته است. در نشستی که با حضور آقای رفیع پور مدیر کل امنیتی و سیاسی استان فارس برقرار شد همه راهکارهای لازم برای اینکه بازی بدون مشکل برگزار شود مورد بررسی قرار گرفت. در این نشست نماینده اداره برق هم حضور داشت و مقرر شد با مساعدت اداره برق در زمان برگزاری مسابقه شاهد قطعی برق نباشیم. هم چنین توصیه شده ژنراتوری های ورزشگاه دوباره تست شوند تا در صورت قطعی برق برای برگزاری بازی با مشکل مواجه نشویم. باید از دکتر حاجی زاده مدیر کل ورزش استان و هم چنین هنرپیشه رییس هیات فوتبال و فلاح مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی هم تشکر کنم که در این زمینه در کنار سازمان لیگ هستند و همه تلاش می کنند بازی در فضایی سالم و با وجود همه حساسیت ها در شرایط خوبی برگزار شود و در نهایت تیمی برنده شود که در زمین ارایه گر بازی بهتری است. 

 

رییس برگزاری بازی های لیگ یک هم چنین خطاب به هواداران دو تیم گفت: از آنجایی که حضور تماشاگر در استادیوم ممنوع است و وارد پیک پنجم کووید 19 شده ایم خواهش من از طرفداران هر دو تیم این است که از تجمع در اطراف استادیوم خودداری کنند و از طریق تلویزیون بازی را تماشا کنند. طبیعتا برای همه ما سلامتی مردم مهمتر است و این حضور می تواند برای هم مردم و هم برگزاری بازی چالش برانگیزه باشد. این را نوید می دهد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از همه امکانات برای برگزاری هر چه بهتر بازی ها در دو هفته پایانی دریغ نخواهد کرد و البته باشگاه ها در این زمینه می توانند کمک حال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باشند. فوتبال برای باشگاه هاست و ما در این زمینه تنها مجری هستیم و هر چه به ما کمک کنند در نهایت این باشگاه ها هستند که از فوتبال لذت می برند.

دیدگاه‌ها