کد خبر : 1767266 | 20 تیر 1400 ساعت 15:17 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست دبیرکلی جدید معرفی می‌شود؛

پایان کار قنبرزاده در فدراسیون فوتبال

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از این سمت جدا شد تا عزیزی‌خادم جانشین وی را طی ۴۸ ساعت آینده معرفی کند.

پایان کار قنبرزاده در فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با اشاره به جلسه امروز هیئت رئیسه این فدراسیون اظهار کرد: جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دوباره برگزار شد و مصوبات زیادی داشت که حدود پنج ساعت جلسه امروز به طول انجامید.

او ادامه داد: جا دارد از آقایان منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال که بنابر درخواست رئیس فدراسیون فوتبال پذیرفتند در این سمت باشند و امروز با توجه به شرایط و مشغله‌ها، از سرپرست دبیرکلی جدا شدند، تشکر کنیم اما همچنان ایشان در کنار فدراسیون فوتبال هستند و فدراسیون از وی به‌عنوان یکی از خوشنام‌های فوتبال ایران و یکی از افرادی که مورد وثوق، اعتماد و حمایت رئیس فدراسیون هستند، استفاده می‌کنند.

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ان‌شاالله فردا دبیر کل جدید فدراسیون معرفی خواهد شد، ابراز کرد: مراسم تودیع و معارفه فدراسیون فوتبال نیز برگزار خواهد شد و سرپرست دبیرکلی جدید فدراسیون فوتبال فردا یا پس فردا به جامعه فوتبال ایران معرفی می‌شود.

شریفی یادآور شد: در ادامه مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، امروز بنا شد تا کمیته موقت تغییر و تحول به مدت یک سال در فدراسیون آغاز به کار کند.

او تصریح کرد: یک فستیوال فوتبال کشوری در حوزه استعدادیابی با بودجه مقرر برگزار خواهد شد که کمیته جوانان مسؤول شد تا موضوع واریز بودجه‌ریزی و عملیاتی کردن آن را پیش ببرد.

 

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: به جهت توسعه فوتبال و فوتسال بانوان، به هیئت‌های فعال در این حوزه مقرر شد تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال پرداخت شود و در اختیارشان قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها