کد خبر : 1767350 | 21 تیر 1400 ساعت 01:32 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

اردن میزبان احتمالی دیدار با تیم ملی ایران

چراغ سبز فدراسیون سوریه به دعوت از خریبین

فدراسیون فوتبال سوریه در پاسخ به درخواست نزار محروس سرمربی خود در رابطه با دعوت از عمر خریبین به تیم ملی، پاسخ مثبت داد.

چراغ سبز فدراسیون سوریه به دعوت از خریبین

به گزارش "ورزش سه"، در زمان حضور نبیل معلول بر روی نیمکت تیم ملی سوریه، عمر خریبین مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018، در یکی از اردوهای تیم ملی کشورش با معلول دچار درگیری لفظی شد و این مربی تونسی تصمیم گرفت تا خریبین را از تیم ملی سوریه اخراج کند.


پس از استعفای معلول و حضور نزار محروس به عنوان سرمربی جدید تیم ملی سوریه، او از احتمال حضور عمر خریبین در تیم ملی این کشور خبر داد. حالا وب سایت عربستانی کووورة اعلام کرده است که این بازیکن می تواند به اردوی تیم ملی دعوت شود.

 

 

1621932

 


روز یکشنبه حاتم الغائب رئیس فدراسیون فوتبال سوریه اعلام کرد که حکم محرومیت عمر خربین لغو شده است، بنابراین کادر فنی جدید به سرپرستی نزار محروس می تواند او را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
حاتم الغائب گفت: نزار محروس کسی است که خواستار پایان محکومیت عمر خریبین شد و او در اردوها و مسابقات آینده در جمع ملی پوشان خواهد بود.


رئیس فدراسیون سوریه تأیید کرد که اردن به عنوان اولین گزینه برای میزبانی این تیم از رقیبان در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی مدنظر سوری هاست و سپس قطر و بحرین به عنوان گزینه های دوم و سوم در دسترس خواهند بود.

دیدگاه‌ها