کد خبر : 1767525 | 21 تیر 1400 ساعت 21:05 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

نود ارومیه صفر – استقلال خوزستان یک

لیگ یک / استقلال به دنبال پایانی خوب

مصاف نود ارومیه – استقلال خوزستان نیم ساعت زودتر از دیگر بازی ها شروع شد! در حالی که قرار بود همه بازی ها به طور همزمان برگزار شود.

لیگ یک / استقلال به دنبال پایانی خوب

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد نکته ای که موجب شد سازمان لیگ با برگزاری این بازی در ساعت 19 موافقت کند این بود که نود ارومیه سقوطش به دسته دوم مسجل شده و از سویی استقلال خوزستان هم هیچ شانسی برای صعود به لیگ برتر نداشت.

 

در این بازی استقلال خوزستان در دقیقه 35 بازی و توسط علی کیانی فر به گل رسید تا نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن برود. خیلی بازی از سوی هر دو تیم جذاب نبود؛ با  این حال استقلال خوزستان تلاش بیشتری برای کسب سه امتیاز داشت و در نهایت هم به این مهم رسید. بی انگیزگی دو تیم به خصوص نود ارومیه در این بازی طبیعی بود به این خاطر اگر بازی را هم می برد شانسی برای بقاء نداشت. البته برای استقلال خوزستان وداع خوب با بازی های این فصل مهم است. نمی شود منکر شد برتری در این بازی و بازی پایانی جایگاه استقلال خوزستان را در جدول رده بندی بهبود خواهد بخشید.

 

استقلال خوزستان در این فصل هفته های متمادی یکی از تیم های بالانشین جدول بود اما در چند هفته از دور برگشت امتیازات حساسی را از دست داد و در هفته های پایانی از کورس قهرمانی عقب ماند. امیر خلیفه اصل دلیل  بی انگیزگی شاگردانش در برخی از بازی ها را مشکلات مالی بر شمرد که در صورت رفع این مشکل در فصل جدید می تواند یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر باشند. نود ارومیه هم از هم اکنون برای بازگشت به لیگ یک باید به دنبال حضور شایسته در بازی های فصل آتی لیگ 2 باشد.

دیدگاه‌ها