کد خبر : 1767604 | 22 تیر 1400 ساعت 10:47 | 26.4K بازدید | 2 دیدگاه

روانخواه: شکست مس کرمان با 3 گل عجیب بود

تیم بادران روز گذشته و در هفته سی و سوم بازی ها ارایه گر فوتبال خوبی در برابر رایکا بود و با نتیجه 3-1 این تیم را شکست داد اما به نظر می رسد برای صعود به لیگ برتر کار سختی پیش رو دارد.

روانخواه: شکست مس کرمان با 3 گل عجیب بود

به گزارش "ورزش سه"، این تیم با وجود اینکه با تیم های اول و دوم هم امتیاز است به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفته است و در صورت پیروزی فجر سپاسی و هوادار در هفته پایانی شانسی برای صعود به لیگ برتر نخواهد داشت. 

 

امید رضا روانخواه، سرمربی تیم بادران بعد از پیروزی تیمش در برابر رایکا خطاب به خبرنگاران گفت: بازی خوبی از سوی تیم ما به نمایش گذاشته شد. رایکا یک تیم خوب با بازیکنان با کیفیت است و به دلیل برخوداری از حمایت تماشاگران بی شمار متعصب بازی می کند. ما در ایجاد موقعیت در این بازی خوب عمل کردیم و در نهایت این تیم را 3-1 شکست دادیم. برخی از موقعیت ها هم به هدر رفت که به نظر می رسد بچه ها در بین دو نیمه متوجه نتیجه بازی فجر سپاسی و هوادار شدند و به همین خاطر موقعیت های متعددی هم از دست رفت. 

 

سرمربی تیم بادران در خصوص اینکه آیا به صعود به لیگ برتر خوشبین است یا نه گفت: من به فوتبال پاک و شرافت بازیکنان ایمان دارم و هم خودم و هم بچه ها یک هفته با انگیزه تمرین خواهیم کرد. بدون شک مردم آستارا دوست دارند تیمشان در هفته پایانی و در برابر هوادار فوتبال خوبی به نمایش بگذارد و جوانمردانه بازی کند و حتی بازیکنان گل ریحان هم در مصاف با فجر سپاسی با همه وجود فوتبال خواهند کرد و امیدوارم اتفاقاتی که در انزلی هم رقم می خورد عادلانه باشد. من به کیفیت برگزاری بازی ها از سوی سازمان لیگ هفته ها پیش انتقاد کردم و هنوز هم روی حرفم هستم. امیدوارم نظارت بر بازی ها بیشتر شود. ما سال 88 با استقلال در مشهد در حالی قهرمان شدیم که کمتر کسی برای ما شانس قهرمانی قایل بود. به هر صورت فوتبال و اتفاقات آن قابل پیش بینی نیست و ما با همه امید به تمرینات خود تا انجام یک بازی با کیفیت در دیدار با ملوان ادامه خواهیم داد. این را هم بگویم از کیفیت فوتبال بچه ها راضی هستم. ما در بازی با چوکا که به نتیجه مساوی دست پیدا کردیم موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و حتی صاحب ضربه پنالتی هم شدیم که از دست رفت. در مسابقه ای که حریف بسیاری از وقت بازی را تلف کرد. 

 

امید رضا روانخواه در خصوص نتیجه ای که در بازی مس کرمان با هوادار و هم چنین فجر سپاسی و شاهین رقم خورد گفت: نتیجه ای که در بازی مس کرمان – هوادار رقم خورد کمی عجیب بود. یعنی هضم و درک آن برای من سخت است. هوادار در کرمان برای نباختن به میدان رفته بود و کمتر هوادار مس تصور می کرد که مس با سه گل شکست بخورد به خصوص که اگر در این بازی برنده می شد شانس صعود داشت. البته هیچ قضاوتی در این باره انجام نمی دهم. در خصوص بازی فجر سپاسی هم باید بگویم فجر سپاسی یک تیم با شخصیت است و همین طور شاهین. شاهین باید برای بردن بازی می کرد و شاید بازی بی محابای این تیم موجب شد سه گل دریافت کند.

دیدگاه‌ها