کد خبر : 1767729 | 22 تیر 1400 ساعت 22:12 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

با به ثمر رساندن سه گل در مسجد سلیمان؛ 

ذوب آهن امیدوار به بقا شد

شاگردان مجتبی حسینی دست به کار بزرگی زده اند و تیم نفت مسجد سلیمان را با سه گل در نیمه اول شکست داده اند.

ذوب آهن امیدوار به بقا شد 

به گزارش "ورزش سه"، هنوز یک نیمه از دیدار این دو تیم در ورزشگاه بهنام محمدی باقی مانده است ولی نتیجه ای به دست آمده که خوش بین ترین هوادار ذوب آهن هم فکرش را نمی کرد؛ اینکه تیمشان در نیمه اول سه گل مقابل تیمی بزند که به سختی گل می خورد.


با این حال شاگردان مجتبی حسینی که در نیمه اول کاملا هوشمندانه بازی را اداره کردند، ابتدا روی یک ضربه پنالتی که حسین شنانی به دست آورد، به گل اول دست یافتند و سپس چند دقیقه بعد با شوتی که سینا اسدبیگی هافبک دفاعی جوان این تیم وارد دروازه احمدرضا گوهری کرد با 2 گل پیش افتادند.


نیمه اول در حال خاتمه بود که شاهد گل دیگری در مسجد سلیمان بودیم و اینبار شوت خوب پیمان رنجبری بود که گل سوم را پیش از رفتن دو تیم به رختکن ثبت کرد و نتیجه ای را رقم زد که کسب حتی یک امتیاز را هم برای میزبان سخت کرد.


با حفظ این نتیجه در 45 دقیقه دوم، ذوب آهن 26 امتیازی خواهد شد و سبقتی سه امتیازی از رقیب مستقیم خود در جدال برای نیفتادن خواهد داشت. ضمن اینکه آنها با سه گلی که وارد دروازه رقیبشان کرده اند، حالا از نظر تفاضل گل هم شرایط بهتری دارند و با اعتماد به نفس بیشتری نیمه دوم را در مسجد سلیمان برگزار می کنند و با روحیه بالا در سه دیدار باقی مانده به مصاف رقبا خواهند رفت.

دیدگاه‌ها