کد خبر : 1767749 | 23 تیر 1400 ساعت 00:32 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سابق رحمتی مقابل یکه‌تازی سید(عکس)

شاگردان رحمتی پس از سه پیروزی متوالی در دیدار با نساجی شکست خوردند.

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی که نخستین سال سرمربیگری در فوتبال را تجربه می‌کند و هدایت پدیده را برعهده دارد، در سه هفته اخیر موفق به کسب سه پیروزی مقابل تراکتور، سایپا و نفت مسجدسلیمان شده بودند و سه‌شنبه شب هم برای چهارمین برد پیاپی و رسیدن به برد برابر نساجی تلاش می‌کردند تا به رتبه چهارم جدول صعود کنند، اما مربی سابق رحمتی این اجازه را به او نداد.

 

 

 

 

ساکت الهامی که قبل از شروع مسابقه نساجی و پدیده برخورد صمیمانه‌ای با سید مهدی رحمتی، شاگرد سابق خود در استقلال و پیکان داشت و از او استقبال کرد، در پایان 90 دقیقه اجازه نداد سرمربی پدیده با امتیاز به مشهد برگردد و مانع از صعود پدیده به جمع 4 تیم بالای جدول شد.

 

شاگردان سید مهدی رحمتی برخلاف سه دیدار قبل نتوانستند از لایه‌های دفاعی نساجی عبور کنند و برابر سیستمی که الهامی انتخاب کرده بود، موفق شوند تا در نهایت با شکست یک بر صفر زمین را ترک کرده و در رتبه هفتم جدول لیگ برتر بمانند.

 

 

رحمتی با این باخت کمی از رقبای خود عقب افتاد ولی همچنان این شانس را دارد تا با گرفتن سه امتیاز و موفقیت در سه تقابلی که مقابل سپاهان، مس رفسنجان و فولاد خوزستان دارند، همچنان در کورس کسب سهمیه آسیایی بمانند و شکست مقابل شاگردان الهامی را جبران کنند.

 

 

عکس: معین نادری

دیدگاه‌ها