کد خبر : 1767812 | 23 تیر 1400 ساعت 12:24 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیمم را روسفید کردم؛

جان‌ملکی: خیلی برای این ۲ گل خوشحال هستم

مدافع نساجی به ثمر رساندن دو گل در چهار دیدار اخیرشان را حاصل تلاش تیمی می‌داند.

جان‌ملکی: خیلی برای این ۲ گل خوشحال هستم

 

به گزارش "ورزش سه"، امیرمهدی جان‌ملکی درباره برتری مقابل پدیده عنوان کرد: واقعا بازی سختی بود چون نیاز جدی به سه امتیاز حساس این دیدار خانگی داشتیم و شرایط جدول طوری بود که باید برنده می‌شدیم. خدا را شکر با برد از زمین بیرون آمدیم و توانستیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

 

او در خصوص زدن گل سه امتیازی برابر پدیده اظهار کرد: گل زدن همیشه لذت‌بخش است و چه بهتر که سه امتیازی باشد، اما مهم‌تر از همه این بود که من با زحمت تمام بچه‌ها گلزنی کردم تا صاحب سه امتیاز حساس شویم.

 

مدافع جوان نساجی با اشاره به زدن دو گل در چهار مسابقه اخیر تیمش گفت: خدا را شکر موفق شدم دو گل حساس بزنم و از این موضوع خیلی خوشحال هستم. خوشبختانه توانستیم شرایط جدولی را برای تیم بهتر کنیم و سال سختی که داشتیم را پشت سر بگذاریم.

 

 

 

جان‌ملکی درباره صحنه بحث‌برانگیز لحظات پایانی مسابقه که کادر فنی پدیده اعتقاد به برخورد توپ با دست او داشتند، ابراز کرد: من در جو بازی بودم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم؛ بهتر است کارشناسان داوری صحنه را ببینند و نظرشان را بگویند که برای ما قابل احترام است.

 

این بازیکن نساجی در مورد فرصتی که ساکت الهامی به او داد و نخستین بار به ترکیب این تیم اضافه کرد، گفت: واقعا آقا ساکت از زمانی که به نساجی آمدند، خیلی به من لطف داشتند و کمک و اعتماد کردند؛ من هم خوشحال هستم که توانستم تا اینجای کار آقای ساکت را روسفید کنم.

دیدگاه‌ها