کد خبر : 1768106 | 24 تیر 1400 ساعت 20:49 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

یازده منتخب نویدکیا برای دیدار حذفی با فولاد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از ترکیب اولیه تیمش برای دیدار جام حذفی رونمایی کرد.

یازده منتخب نویدکیا برای دیدار حذفی با فولاد

به گزارش "ورزش سه" در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در ورزشگاه فولاد آره‌نا از ساعت 21:30، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به میدان می‌رودن؛ سپاهانی‌ها که در لیگ برتر هم شانس قهرمانی دارند، در رویای قهرمانی در جام حذفی هم هستند و از این حیث می‌خواهند دست پر از اهواز به اصفهان بازگردند.

 

محرم نویدکیا به مانند بازی‌های لیگ برتر، تغییر چندانی در ترکیب سپاهان نداشته و با نظر او، پیام نیازمند در خط دروازه خواهد ایستاد و عزت پورقاز در کنار گئورگی ولسیانی دفاع میانی سپاهان مقابل فولاد هستند؛ دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن تکمیل‌کننده خط دفاعی سپاهان در دیدار با فولاد هستند و از سمت راست و چپ خط دفاعی طلایی‌پوشان به میدان می‌روند.

 

در میانه زمین، سید محمد کریمی در کنار سروش رفیعی و احسان حاج‌صفی حضور دارند و در خط حمله نیز مثلث محمدرضا حسینی، محمدرضا خلعتبری و سجاد شهباززاده بازی خواهند کرد.

 

روی نیمکت هم نویدکیا دست پری برای تعویض در جریان مسابقه دارد و بازیکنانی چون جلال علی‌محمدی، محمد محبی، روح‌الله باقری، رضا میرزایی و یاسین سلمانی در فاز تهاجمی و محمد نژاد محمدی و مرتضی منصوری در کنار محمدرضا مهدی‌زاده در فاز دفاعی روی نیمکت سپاهان حضور دارند.

دیدگاه‌ها