کد خبر : 1768159 | 24 تیر 1400 ساعت 23:53 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

الهویی: نشان دادیم تیم با کیفیتی هستیم

مربی آلومینیوم معتقد است صحبت‌های قلعه‌نویی بین دو نیمه تاثیر مستقیم در برتری آنها داشت.

الهویی: نشان دادیم تیم با کیفیتی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید الهویی در نشست خبری پس از دیدار گل‌گهر سیرجان با آلومینیوم اظهار کرد: باز هم مثل همیشه از طرف تیم، آقای قلعه‌نویی، مدیریت باشگاه و ... این پیروزی را تقدیم به کارگران خوب گل‌گهر و همه مردم سیرجان می‌کنیم. این برد حاصل زحمات این عزیزان است که به بار می‌نشیند.

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم امروز یکی از سخت‌ترین مسابقات فصل ما بود. امروز مقابل تیمی که سبک بازی خودش را دارد و در دیدارهای بزرگ مثل مسابقه با تراکتور برنده شده، قرار گرفتیم و به آقای منصوریان و سبک بازی این تیم احترام می‌گذاریم و به آنها تبریک می‌گوییم، اما فراتر از همه این‌ها به بازیکنان خودمان تبریک می‌گوییم.

 

مربی گل‌گهر اضافه کرد: بین دو نیمه آقای قلعه‌نویی با بازیکنان راجع به یک مسئله مهم صحبت کرد و به آنها گفت به خودتان ایمان داشته باشید. کیفیتی که ما در ۴۵ دقیقه ابتدایی با وجود باخت یک بر صفر ارائه دادیم، نشان داد چه تیم با کیفیتی هستیم و باید به تیم و کیفیت خودمان ایمان داشته باشیم.

 

الهویی یادآور شد: بچه‌ها با ایمان به خودشان توانستند در نیمه دوم ۳ گل بزنند و این پیروزی بزرگ را به دست بیاورند. به بچه‌ها بابت این تولد مجددشان تبریک می‌گویم و امیدوارم دوباره این روند را ادامه بدهیم. امشب شادی می‌کنیم، اما فردا ریکاوری خواهیم کرد و به استقبال بازی با سایپا می‌رویم.

دیدگاه‌ها