کد خبر : 1768260 | 25 تیر 1400 ساعت 15:25 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

به شیخ فشار بیاورید

ناامیدی امباپه؛ بی تفاوتی آزاردهنده کهکشانی‌ها

کیلیان امباپه این روزها در تعطیلات است و در انتظار برای حرکتی جدی از سوی رئال مادرید.

ناامیدی امباپه؛ بی تفاوتی آزاردهنده کهکشانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه پس از ناکامی فرانسه از رسیدن به نیمه نهایی یورو 2020، در تعطیلات تابستانی به سر می برد و در پاریس مطمئن نیستند که او چه زمانی به تمرینات پیش فصل اضافه خواهد شد. برای این مهم، بازه ای 15روزه را تعیین کرده اند اما مهمتر از هر چیزی قضیه تمدید قرارداد اوست.

نخستین بازی رسمی فصل پی اس جی دیدار برابر لیل در سوپرکاپ فرانسه است که 1  آگوست یعنی 10 مرداد برگزار خواهد شد.

 

 

1615984

 

 

در پاریس معتقدند اگر امباپه بدون روشن شدن وضعیت آینده اش به تمرینات برگردد، یا یک سال دیگر بدون تمدید قرارداد بازی خواهد کرد یا در نهایت باشگاه باید او را همین تابستان به رئال واگذار کند. 10 روز پیش رو برای پی اس جی اهمیت زیادی خواهد داشت و باید هر طور شده او را برای تمدید قرارداد راضی کند.

برای این مهم باشگاه به امباپه پیشنهاد دستمزد 37 میلیون یورویی مشابه نیمار را ارائه داده است؛ پیشنهادی که هنوز از سوی امباپه بی پاسخ مانده و به نظر ستاره فرانسوی برای ماندن در باشگاه به مسائل مالی فکر نمی کند. او در صورت انتقال به رئال،  25 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

 

طبق ادعای آاس، امباپه بیش از هر چیزی منتظر حرکتی جدی از سوی رئال مادرید است. باشگاه مادریدی تاکنون موضعی منفعل داشته و تنها در مورد شرایط امباپه سوالی مطرح کرده که پاسخ باشگاه پاریسی این بود:« کیلیان فروشی نیست.»

 

 

1618441

 

 

امباپه معتقد است که رئال در دو هفته پیش رو و قبل از بازگشت او به تمرینات باید فشار روی پی اس جی را بیشتر کند. ژست رئال برای کیلیان اهمیت بالایی دارد و او پس از جلو آمدن رئال، به سهم خود باشگاه را تحت فشار خواهد گذاشت اما مشخص نیست که واکنش رئال چه خواهد بود.

مادریدی ها می دانند که تحت فشار گذاشتن پی اس جی نمی تواند گزینه خوبی باشد. 4 سال پیش بارسا برای جذب مارکو وراتی از پی اس جی دست به هر کاری زد ولی خشم پاریسی ها در نهایت سبب شد نه تنها وراتی تمدید کرده که نیمار هم از بارسا راهی پی اس جی شود.

رئال و پی اس جی رابطه دوستانه ای با یکدیگر دارند و در مادرید معتقدند امباپه بهتر است تا ژانویه صبر کند و سپس طبق قانون فیفا با وی وارد مذاکره شوند. رئال قصد ناراحت کردن شیخ قطری را ندارد و این موضعی نیست که باب میل ستاره فرانسوی باشد.

 

 

دیدگاه‌ها