کد خبر : 1768621 | 27 تیر 1400 ساعت 11:12 | 21.8K بازدید | 4 دیدگاه

نگران نباشید، بهتر از قبل بازمی‌گردد؛

پیام بواویشتا به یونایتد: برونو فرناندز را به ما بسپارید

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، در تعطیلات به پرتغال رفته و به همراه بازیکنان بواویشتا، باشگاه قدیمی خود، تمرین می کند.

پیام بواویشتا به یونایتد: برونو فرناندز را به ما بسپارید

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز، هافبک منچستر یونایتد، برای انجام تمرینات مضاعف قبل از عزیمت به اولدترافورد برای شروع پیش فصل، به تمرینات تیم بواویشتای پرتغال پیوسته است.

 

بازیکن 26 ساله پس از بازی در یورو 2020 با پرتغال در تابستان امسال، فرصتی برای استراحت و ریکاوری داشت. با این حال او تصمیم گرفته به جای استراحت بر روی تناسب اندام و مهارت های خود کار کند.

فرناندز برای اطمینان از بازگشت به اولدترافورد در آمادگی کامل، با باشگاه دوران کودکی خود که هشت سال را با آنها گذرانده بود، بار دیگر تماس گرفته و این روزها مشغول تمرین با آنهاست.

بواویشتا در یک پست اینستاگرامی عکسی از فرناندز را منتشر کرده که در آن ستاره شیاطین سرخ یکی از پیراهن های باشگاه پرتغالی را در دست داشت و زیر آن را نوشت: "او پیراهن جادویی را دارد! آیا شما پیراهن خود را سفارش داده اید؟"

 

1624345

 

این باشگاه همچنین ویدیویی از فرناندز در حال تمرین در زمین تمرین بواویشتا منتشر کرده و کپشن زده: "برونو فرناندز + بواویشتا، هیچ عشقی مانند عشق اول نسیت."

آنها همچنین در زیر این پست اضافه کرده اند: "نگران نباش منچستریونایتد، او بهتر از قبل برمی‌گردد!"

در این ویدیو فرناندز مشغول تمرین روی حرکات پا، سرعت و دقت ضربات خود است.

 

1624343

 

1624344

 

1624346

 

1624347

 

1624341

 

ستاره پرتغالی از زمانی که در ژانویه 2020 از اسپورتینگ لیسبون به یونایتد پیوست 40 گل برای این باشگاه به ثمر رسانده، همچنین در حال تمرین شوت‌زنی است.

 

فرناندز مشتاق است تا در فصل آینده به تعداد گل های خود اضافه کند و می خواهد به منچستریونایتد کمک کند تا بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

 

جیدون سانچو قرار است هم تیمی فرناندز شود و به زودی رسما انتقال 88 میلیون یورویی ستاره انگلیسی از بوروسیا دورتموند به منچستریونایتد تایید خواهد شد.

رافائل واران نیز ممکن است به سانچو ملحق شود و یونایتد علاقه مند است تا مدافع رئال مادرید و تیم ملی فرانسه را به عنوان یک زوج و همکار عالی برای هری مگوایر، کاپیتان شیاطین سرخ، در قلب دفاع به خدمت بگیرد.

 

 

دیدگاه‌ها