کد خبر : 1768686 | 27 تیر 1400 ساعت 15:45 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید کمیته بین المللی المپیک

ابتلای 2 فوتبالیست به کرونا در دهکده بازی‌های المپیک

2 فوتبالیست آفریقای جنوبی اولین کسانی هستند که در دهکده بازی های المپیک توکیو به کرونا مبتلا شده اند.

ابتلای 2 فوتبالیست به کرونا در دهکده بازی‌های المپیک

به گزارش "ورزش سه"، سخنگوی کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو 2020 امروز تایید کرد که تست کرونای دو فوتبالیست آفریقای جنوبی مثبت اعلام شده و هر دو نیز در دهکده بازی های المپیک توکیو حضور داشته اند.

به این ترتیب این دو ورزشگار نخستین کسانی هستند که در دهکده بازی ها به کرونا مبتلا شده اند؛ در محلی که به نظر می رسید از لحاظ سرایت ویروس، امن ترین جای ممکن باشد. تابسو مونیان و کامونلو ماحلاتسی دو فوتبالیستی هستند که اکنون باید یک دوره 14 روزه قرنطینه را پشت سر بگذارند.

 

 

1624447

 

 

روزانه وضعیت همه ورزشکاران حاضر در دهکده المپیک کنترل می شود ولی دمای بدن هر دو بازیکن بالا بود و سپس تست PCR آنها مثبت اعلام شد. تست یک عضو دیگر از کاروان آفریقای جنوبی که جزو ورزشکاران نیست نیز مثبت اعلام شده و فعلا این سه نفر تنها کسانی هستند که در دهکده بازی ها به کرونا مبتلا شده اند.

 

طبق اعلام سخنگوی بازی ها، تا روز شنبه تست 15 نفر دیگر افراد و دست اندرکاران المپیک مثبت اعلام شده بود ولی هیچکدام شان در دهکده بازی ها حضور نداشتند. او از قرنطینه شدن تمامی این افراد خبر داده است.

بازی های المپیک از 5 روز دیگر رسما شروع خواهد شد. در 4 روز گذشته در توکیو پایتخت ژاپن، 1000 نمونه تست مثبت کرونا گزارش شده است.

 

دیدگاه‌ها