کد خبر : 1768710 | 27 تیر 1400 ساعت 18:59 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

دستور مالکان میلان برای تمدید با کسیه

تمدید قرارداد با فرانک کسیه در دستور کار مدیران باشگاه میلان قرار گرفته است.

دستور مالکان میلان برای تمدید با کسیه

به گزارش "ورزش سه"، گروه الیوت به مدیران میلان چراغ سبز نشان داده تا با خواسته های فرانک کسیه را برآورده کرده و قرارداد این هافبک ساحل عاجی را تمدید کنند. کوریره دلا سرا مدعی شد مدیران میلان به فرانک کسیه دستمزد 5.5 میلیون یورو را برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده اند، اما این بازیکن شش میلیون یورو درخواست کرده است.

 

1624490

 

اخیرا جانلوئیجی دوناروما و هاکان چالهان اوغلو، دو ستاره فصل قبل روسونری هر دو پس از پایان قرارداد و به صورت رایگان میلان را ترک کردند و این باشگاه سعی دارد از تکرار مشابه این اتفاق برای فرانک کسیه 24 ساله جلوگیری کند. قرارداد این بازیکن در ژوئن سال 2022 به پایان می رسد و در صورت عدم تمدید در تابستان فعلی، کسیه نیز فصل بعد به شکل رایگان از میلان جدا خواهد شد.

 

گروه الیوت، مالکان باشگاه ار پائولو مالدینی خواسته اند هر چه سریع تر با جورج آتانگانا، مدیر برنامه این بازیکن دیدار کرده و مقدمات تمدید قرارداد با فرانک کسیه را فراهم بکنند. این هافبک فیزیکی فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان میلان لقب گرفته و نقش مهمی در نایب قهرمانی این تیم و بازگشت به لیگ قهرمانان بعد از چند فصل ایفا کرد. اینتر، رقیب همشهری میلان جدی ترین مشتری فرانک کسیه حسوب می شود و آنها قصد دارند این بازیکن را نیز مانند هاکان چالهان اوغلو به خدمت بگیرند. فرانک کسیه در هفته های آینده در رقابت های المپیک توکیو در ترکیب تیم ملی ساحل عاج به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها