کد خبر : 1768743 | 27 تیر 1400 ساعت 20:59 | 69.6K بازدید | 10 دیدگاه

با استراماچونی مذاکره نکردم؛

قایدی: من باید به فکر خانواده‌ام و آینده‌ام باشم

مهدی قایدی مهاجم ملی‌پوش استقلال هم در تمرین امروز به انتقاد از مدیریت و نحوه اداره باشگاه استقلال پرداخت.

قایدی: من باید به فکر خانواده‌ام و آینده‌ام باشم

به گزارش "ورزش سه" مهدی قایدی یکی از بازیکنانی بود که امروز به جمع خبرنگاران آمد و با آن‌ها در حاشیه لغو تمرین استقلال، صحبت‌هایی را انجام داد؛ او در بخش اولیه صحبت‌های خود گفت: من فکر می‌کنم حرف‌هایمان یکی باشد، چون ما واقعا با روحیه بدی امروز سر تمرین آمدیم. ما واقعا به یک تبریک و احترام نیاز داشتیم، دو هفته پیش آمدند با ما صحبت کردند که مشکلات را حل می‌کنند، اما الان بحث ما پول نیست، نه پول می‌خواهیم و نه چیزی، ما فقط احترام می‌خواهیم و امکانات. فکر می‌کنم احترام کار کوچکی بود که آن‌ها می‌توانستند انجام دهند اما امروز دیدید که همه آنقدر ناراحت بودند تصمیم گرفتیم تمرین نکنیم.

 

قایدی ادامه داد: فکر می‌کنم الان بهترین موقع برای این کار بود، چون واقعا نمی‌دانم به چه دلیل، انگار ناراحتند که ما دربی را برده‌ایم؛ واقعا عجیب است، به احترام هواداران حداقل یک تبریکی می‌گفتید، حداقل به آن‌ها یک تبریک می‌گفتید.

 

مهاجم استقلال درباره ترانسفر خود توضیح داد: واقعا این بی‌احترامی‌هایی که آدم می‌بیند، واقعا نمی‌داند چگونه باید جبران شود؛ من قبلا گفتم و چند هفته پیش هم راجع به آن صحبت کردیم، من و ما به عشق هواداران و استقلال داریم تمرین می‌کنیم و اگر یک تیم دیگر بودیم که اصلا این اتفاق نمی‌افتاد؛ واقعا برای باشگاه بزرگی مثل استقلال زشت است، من واقعا باید به فکر خانواده‌ام و آینده‌ام هم باشم. ما شغل دومی نداریم که بخواهیم درآمد داشته باشیم، جوان‌ترهای تیم آن‌ها که قراردادشان پایین است.

 

 

وی افزود: قرارداد امسال من 900 تومان است و برخی بازیکنان‌مان هم 100-200 میلیون تومان که هر روز از کرج می‌آیند و من واقعا برای آن‌ها دلم می‌سوزد؛ آن‌ها مگر چقدر پول می‌دهند؟ هی 5 درصد برای ما واریز می‌کنند. لطفا سر تمرین بیایید.

 

مهاجم استقلال درباره میزان دریافتی‌اش گفت: اگر من بخواهم با پارسال حساب کنم، هنوز بدهکار به این باشگاه هستم ولی می‌گویم 900 میلیون که چیزی نیست، چون اصلا بحث من پول نیست. تیم ما واقعا تیم خوبی است و در بهترین شرایط فنی هستیم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، 40 روز دیگر با الهلال بازی سختی داریم، چند بازیکن‌مان 15-20 روز دیگر تمام می‌شود، شاید بازیکن جدید نتوانیم بگیریم اما حداقل همین بازیکنان را تمدید کنند.

 

مهدی قایدی درباره صحبت با استراماچونی برای انتقال به الغرافه، این مسئله را رد کرد و گفت: نه با من صحبتی نشده است، اما پیشنهاداتی از قطر و اروپا داشته‌ام، من همه جا پیشنهاد داشته‌ام اما تصمیم آخر را باشگاه می‌گیرد که امیدوارم تصمیم خوبی بگیرد چون آینده من در دستان باشگاه است.

دیدگاه‌ها