کد خبر : 1768746 | 27 تیر 1400 ساعت 21:05 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

دربی را بردیم ولی برای تبریک هم نیامدند؛

شجاعیان: مشکل ما بحث احترام است

هافبک استقلال گفت: ! 10 درصد جریمه شده ام ولی نمی دانیم سر چه چیزی؟!

شجاعیان: مشکل ما بحث احترام است

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال که توسط بازیکنان تحریم شد، داریوش شجاعیان در جمع خبرنگاران با انتقاد از مدیریت باشگاه گفت: وقتی می بینید که یک بازیکن می آید با شما قرارداد ببندد آن موقع می توانید بگویید که فلان آپشن را نمی خواهم. وقتی قرارداد امضا می شود موظف هستی که بدهی. 

 

وی ادامه داد: شما که می گویی من با بازیکنان قرارداد نبسته ام می گفتی همه بازیکنان بیرون، بعد خودت 20-30 نفر دیگر را می آوردی، قرارداد می بستی و می گفتی که الان قبول است. مگر می شود؟ تو الان مدیرعامل باشگاه هستی.

 

 

هافبک استقلال با انتقاد از میزان دریافتی بازیکنان گفت: من 30 و خرده ای درصد از قراردادم را گرفته ام. بازیکن داریم 12 درصد گرفته، بازیکن داریم 18 درصد گرفته است. البته بدون جریمه! من خودم 10 درصد جریمه شده ام ولی نمی دانیم سر چه چیزی؟!  مشکل ما بحث احترام است. 8-9 هفته هست که خوب نتیجه می گیریم و خودتان هم می دانید که خیلی خوب بازی می کنیم.  

 

شجاعیان در پایان افزود: دربی به این بزرگی را برده ایم. مگر می شود که مدیرعامل تیم به رختکن نیاید؟ آقا بیاید یک تشکر بکند. ظهر بازی که بازیکن خودش را آماده می کند، می بینیم که از کمیته انضباطی باشگاه نامه آمده است. خب تمرکز بازیکن برایتان مهم نیست؟

دیدگاه‌ها