کد خبر : 1768748 | 27 تیر 1400 ساعت 21:12 | 34.6K بازدید | 5 دیدگاه

ما پول نمی خواهیم؛ احترام می خواهیم

مطهری: برای تمدید با مددی سر یک میز نمی نشینم

مهاجم استقلال در حاشیه تمرین آبی پوشان، صحبت های تندی را علیه احمد مددی و مدیران باشگاه مطرح کرد.

مطهری: برای تمدید با مددی سر یک میز نمی نشینم

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال با اعتصاب و مصاحبه های تند بازیکنان این تیم علیه مدیریت باشگاه همراه شد. ارسلان مطهری یکی از بازیکنانی بود که با خبرنگاران به گفتگو پرداخت. مهاجم آبی پوشان در مورد تعطیل کردن تمرین امروز و درباره اینکه تصمیمی که گرفته شده آیا جواب می دهد یا نه، پاسخ داد:  آنقدر فشار روی ما انداخته اند که ما برخلاف میل باطنی ‌مان می خواهیم تمرین نکنیم. یعنی چی؟ شما برای ما احترام قائل نیستید، اصلا بیایید به ما بگویید پول نداریم، ما نوکر هوادار هم هستیم.  تا آخر فصل پول نمی خواهیم. بحث ما پول نیست، بحث ما آن احترام می‌خواهیم.


وی افزود: من نمی دانم مشکل چیست و چرا این کارها را می کنند؟ چه می خواهند؟ چند بازی است داریم نتیجه می‌گیریم و تیم به شرایط ایده آل رسیده است. هوادار این را از ما می خواهد. ما می دویم که هواداران را خوشحال کنیم و نتیجه بگیریم. بعد از آن طرف کارشکنی، کارشکنی، کارشکنی. الان هفت تا، هشت تا، نه تا، ده تا نمی دانم چند بازیکن استقلال قراردادشان دارد تمام می شود.


او درباره اینکه خودش نیز یکی از افرادی است که قراردادش رو به اتمام است پاسخ داد: من هم یکی از آنها هستم. مطمئنا با این شرایط خود هوادار نظرش این است که تمدید نکن! من خودم هوادار بودم. وقتی بیرون از زمین با بازیکن تیم من بی احترامی می‌شود، یعنی اینکه به هوادار بی احترامی می ‌شود. وقتی هوادار می گوید به بازیکن بی احترامی بشود انگار به من بی احترامی شده است. 


مطهری با اعلام اینکه حاضر نیست با وجود مددی قراردادش را تمدید کند گفت: خود من به شخصه سر یک میز با این آقا نمی‌نشینم که برای تمدید قرارداد صحبت کنم. مطمئنا بقیه بچه ها هم همین طور هستند. من اصلا به شخص کاری ندارم، آقای مددی به کنار، فلان به کنار، هر کسی که می خواهد مدیرعامل استقلال باشد به کنار، ما از شما احترام می خواهیم، ما از شما پول نمی خواهیم. البته پول را باید بدهید چون حقمان است و پرداخت پول وظیفه شماست اما ما قبل از اینکه از شما پول بخواهیم، احترام می خواهیم.


او درباره اینکه ملکیان دو هفته پیش بعد از دربی گفته است خویشتن داری بازیکنان را جبران خواهند کرد. او در مورد ملکیان گفت: هیچ اتفاقی نیفتاد. ایشان آمدند صحبت هایی کرد و گفت مبلغی می خواهیم به حسابتان واریز کنیم. تا الان اگر شما چیزی دیدید ما هم دیدیم. هیچ هیچ هیچ چیزی تغییر نکرده و بدتر شده و بهتر نشده است.


مهاجم آبی پوشان درباره اینکه مشکل این افراد با فرهاد مجیدی است یا استقلال گفت: اصلا من در مورد این مسائل نمی‌خواهم صحبت کنم. حق بازیکنان و هواداران بدهید. یکی از اصلی ترین دلخوشی ها این مردم فوتبال است. مردم با برد ما خوشحال می شوند و با باخت ما ناراحت می شوند، ما می خواهیم که مشکلاتمان حل شود. ما حق مان را می خواهیم. چیزی فراتر از حق‌مان نمی‌خواهیم.


مطهری درباره اینکه معمولا با تغییر مدیرعامل وجهی به حساب باشگاه واریز می شود. اما این اتفاق رخ نداده و گویا مدیران با هدف تخریب آمده اند. چون نه در زمان آمدن پولی آورده اند و نه پاداشی داده اند، گفت: سوال شما حاشیه‌ای است و من جوابی برای سوال حاشیه‌ای ندارم. سوال تان درست است و می توانید این را از من بپرسید، ذهن‌تان این سوال را دارد اما من و همه بازیکنان می‌گوییم وقتی آمدید یک تغییری ایجاد کنید. الان چه تغییر ایجاد کردید؟ بیایید به ما بگویید. اگر شما تغییری دیدید ما هم دیدیم.


مطهری در مورد اینکه این وضعیت تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: ما هم نظرمان همین است و این را می گوییم تا کجا باید ادامه دهیم؟!


مهاجم استقلال درمورد اینکه پس فردا استقلال در میدان حاضر می شود، گفت: این تصمیم جمعی است.  اگر بخواهیم بازی کنیم به عشق هواداران بازی می‌کنیم و برای آبروی خودمان.

دیدگاه‌ها