کد خبر : 1768821 | 28 تیر 1400 ساعت 12:07 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

راحت سر وزن می‌رسم

گرایی: 3 یا 4 حریف عنوان‌دار در المپیک دارم

در حالی که کارشناسان رقیب اصلی محمدرضا گرایی را وزنش می‌دانند، ملی‌پوش المپیکی کشتی فرنگی کشورمان می‌گوید مشکل وزنی ندارد و سه کیلوگرم اضافه وزن خود را راحت تا روز مسابقه کم خواهد کرد.

گرایی: 3 یا 4 حریف عنوان‌دار در المپیک دارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمدرضا گرایی با تأکید بر اینکه پشت سر گذاشتن اردوی تفریحی سه روزه برای ملی‌پوشان فرنگی ایران خوب بوده است، اظهار داشت: از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار گرفتیم و طی روزهای باقیمانده تا اعزام با روحیه بالا به استقبال المپیک خواهیم رفت.
 

این کشتی‌گیر شیرازی که یکی از شانس‌های کسب مدال در المپیک است، ادامه داد: من در روز آخر رقابت‌های کشتی فرنگی (روز 12 مرداد) روی تشک خواهم رفت. طبیعتاً هر چه در توانم هست روی تشک می‌گذارم و برای کسب مدال می‌جنگم. امیدوارم آن روز، روزم باشد و بهترین کشتی‌ها را بگیرم.

وی در مورد شرایط وزنی‌اش تصریح کرد: چیزی حدود سه کیلو بالای وزن هستم و سه کیلوگرم زیاد نیست و راحت می‌توانم آن را تا روز مسابقه کم کنم. مشکل وزنی ندارم.

 

مدعی وزن 67 کیلوگرم راجع به اصلی‌ترین حریفانش در توکیو هم تصریح کرد: نمی‌شود از شخص خاصی نام برد. میدان، میدان المپیک است و همه مدعی هستند. وزن ما سه چهار کشتی‌گیر عنوان‌دار دارد که مدعی مدال هستند، کشتی‌گیران کره، کوبا، آلمان و روسیه که کشتی‌گیر کره‌ای را در فینال گزینشی بردم و با سه تای دیگر کشتی نگرفته‌ام.

دیدگاه‌ها