کد خبر : 1768889 | 28 تیر 1400 ساعت 16:31 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن را می‌خواهیم؛

قائدرحمتی: عملکرد نیم‌فصل ما تاریخی است

هافبک نساجی می‌گوید هدف آنها برتری در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن و ادامه روند خوب تیمش است.

قائدرحمتی: عملکرد نیم‌فصل ما تاریخی است

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی درباره شرایط نساجی گفت: بعد از بازی با پدیده تمرینات خیلی خوبی زیر نظر آقای الهامی انجام دادیم و تمام بچه‌ها روحیه و انگیزه زیادی گرفتیم تا در سه هفته پایانی هم روند خوب‌مان را حفظ کنیم تا یک عملکرد تاریخی در نیم‌فصل دوم در فوتبال ایران رقم بزنیم و موجب شادی مردم مازندران شویم. البته تا همین‌جا هم عملکرد تیم ما در دور برگشت استثنایی بوده است.

 

او در خصوص دیدار اخیرشان مقابل پدیده ابراز کرد: کاملاً با برنامه  و تاکتیک وارد مسابقه شده بودیم و خدا را شکر همه بچه‌ها در آن دیدار خوب کار کردند. آقای الهامی و کادر فنی تیم آنالیز دقیقی از پدیده داشتند و با شناخت کافی به بازی رفته بودیم که خوشبختانه نتیجه آن، گرفتن سه امتیاز با تلاش تمام بچه‌ها و مجموعه تیم بود.

هافبک نساجی مازندران در خصوص دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: شاید از نظر جدولی خیال‌مان راحت شده باشد و همه بگویند نساجی قطعا مانده، اما هدف ما فراتر از بقا در لیگ برتر است و همانطور که گفتم می‌خواهیم در سه هفته پایانی هم بهترین عملکرد و نتایج را داشته باشیم تا کار خوب تیم را تکمیل کنیم و مطمئن باشید فردا هم برای برد مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیریم.

 

قائدرحمتی اضافه کرد: ذوب‌آهن چیزی برای از دست دادن ندارد و می‌آید برنده شود، اما ضمن احترام به آنها نساجی هم برای سه امتیاز به اصفهان آمده و به دنبال گرفتن امتیاز کامل است تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. مردم قائم‌شهر مازندران منتظر بردهای نساجی هستند و فردا با تمام وجود تلاش می کنیم تا آنها را شاد کنیم.

 

دیدگاه‌ها