کد خبر : 1768943 | 28 تیر 1400 ساعت 20:54 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

از قائدی دلگیر نیستم

کاپیتان نفت: برای دیدار برابر استقلال هم‌قسم شده‌ایم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت و امتیازات این بازی می‌تواند نفت را از منطقه خطر خارج کند.

کاپیتان نفت: برای دیدار برابر استقلال هم‌قسم شده‌ایم

به گزارش ورزش سه، عباس عسکری کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار فردا برابر استقلال گفت: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود اما ما برای موفقیت و شادی دل هواداران به تهران آماده ایم و امیدواریم که بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

 

وی در خصوص خاطره بدش از استقلال ‌در فصل قبل و پارگی رباطش روی تکل مهدی قائدی نیز گفت: دیگر از قائدی دلگیر نیستم، آن بازی و اتفاقات آن به پایان رسید. این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید اما باید از آن گذشت و زندگی ادامه دارد. جا دارد آرزوی سلامتی برای گودرز داوودی دروازه‌بان مسجدسلیمانی که اخیرا با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده، داشته باشم. در دیدار رفت امسال نیز بازی به تساوی رسید و قطعا فردا برای گرفتن امتیاز به میدان می‌رویم.

 

وی افزود: برای دیدار فردا هم‌قسم شده‌ایم تا بتوانیم موفق باشیم و نتایج اخیر را جبران کنیم. در دیدارهای اخیر تیم ما عملکرد خوبی داشت و حقش باخت نبود، ان‌شاءالله که فردا نوار ناکامی‌های ما پاره خواهد شد و باعث شادی مردم خونگرم مسجدسلیمان و خوزستان می‌شویم.

 

عسکری در پایان نیز در خصوص احتمال سقوط تیم نفت به لیگ دسته اول گفت: ما اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم و قطعا تیم ما در لیگ خواهد ماند، تمام تلاش ما این است که بتوانیم در سه بازی بعد موفق باشیم و با رتبه خوبی لیگ را به پایان ببریم.

دیدگاه‌ها