کد خبر : 1769267 | 30 تیر 1400 ساعت 00:16 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرآسیایی: وظیفه ما بیشتر کردن تجربه داوران نیست

مربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پس از بازی با صنعت نفت از دلایل پیروز نشدن تیمش گفت.

سرآسیایی: وظیفه ما بیشتر کردن تجربه داوران نیست

به گرارش "ورزش سه"، امشب دو تیم مس و صنعت نفت در آبادان به تساوی یک بر یک رسیدند. مجتبی سرآسیایی مربی مس با توجه به محرومیت ربیعی در کنفرانس حاضر شد. 


او پیش از صحبت درباره بازی گفت: قبل از فوتبال و مهمتر از فوتبال پرداختن به مسئله خوزستان است و من باید به این مسئله اشاره کنم. واقعا یک ورود قاطع به این مسئله نیاز است. این از مسئله فوتبال خیلی مهمتر است و نیاز به رسیدگی وسیع دارد.

 

سرآسیایی در مورد بازی عنوان کرد: مسئله مهم کنترل بازی و انرژی بازیکنان در این هوای گرم و رطوبت بود که حتی بازیکنان خود صنعت نفت هم تحت تاثیر قرار گرفتند. آقای ربیعی به کنترل در سی دقیقه اول پافشاری داشتند و توانستیم موقعی که می‌خواستیم به حریف گل بزنیم و بازی را تحت کنترل داشتیم و فرصت به تیم تاکتیکی صنعت ندادیم و متاسفانه روی غفلت گل خوردیم و امتیازات زیادی را اینگونه از دست دادیم‌ بازی خوبی بود و به تیم صنعت نفت تبریک می‌گویم.

 

او در مورد صحبت کردن ربیعی از روی سکوها با تیمش گفت: آقای ربیعی حرف‌ها را به من انتقال می‌دادند و من به بازیکنان می‌گفتم. من خیلی مربی‌های دیگر را هم دیدم که وقتی محروم هستند بالای سکوها هستند و از آن جا دستورات تاکتیکی را به تیم می‌گفتند. اما در خصوص آقای ربیعی ورود پیدا کردند و من بارها این مسئله را دیدم.

 

او در پایان درمورد داوری گفت: چندمین بازی است که از یک داوری که لیگ برتری نیست استفاده می‌شود.شاید شرایط ما و صنعت امن است اما ما این‌جا نیستیم که به تجارب داوران افزود شود و فکر می‌کنم این اتفاقات در جای دیگر باید رخ دهد. چینش داوری برای ما چنین شرایطی دارد و خواهش می‌کنم در بازی‌های دیگر داوران با دقت نظر بهتر انتخاب شوند.

دیدگاه‌ها