کد خبر : 1769278 | 30 تیر 1400 ساعت 01:00 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: خواسته مس یک امتیاز بود

سرمربی صنعت نفت می‌گوید مس رفسنجان برای یک امتیاز به آبادان آمده بود.

پورموسوی: خواسته مس یک امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار با مس رفسنجان عنوان کرد: واقعا شرایط سختی در این وضعیت آب و هوایی داشتیم. با توجه به اینکه دست ما واقعا خالی است و تمام توان ما همین بازیکنان هستند، یک تیم خسته را با توجه به فشردگی مسابقات به زمین فرستادیم.

 

او ادامه داد: مصدومیت‌های زیادی بخاطر این فشردگی بازی‌ها داشتیم که متاسفانه روز گذشته هم ۵-۴ بازیکن سرما خوردند. از طالب ریکانی هم که با وجود بیماری امروز به زمین رفت، تشکر می‌کنم.

 

سرمربی صنعت نفت یادآور شد: به مس رفسنجان که توانست به خواسته‌اش برسد، تبریک می‌گویم. آنها برای یک امتیاز آمده بودند و چشم به ضدحملات داشتند، اما متاسفانه بخاطر اینکه هافبک وسط ما مصدوم و تعویض شد، با دریافت گل غافلگیر شدیم ولی پس از آن بچه‌های ما نمایش خوبی روی زمین داشتند و در نهایت هم به گل تساوی رسیدیم.

 

پورموسوی درباره گلایه مربی مس رفسنجان از داوری عنوان کرد: ما هم نسبت به سوت‌های داور معترض بودیم، اما آنها تاثیرگذار نبودند و اشتباهات در هر دو طرف وجود داشت که این مورد به بی‌تجربگی داور برمی‌گشت. در برخی مواقع با صدا سوت می‌زد، اما هر دو تیم از داوری ضربه خوردند.

دیدگاه‌ها