کد خبر : 1769279 | 30 تیر 1400 ساعت 01:03 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

نوازی: حق تیم ما باخت نبود

محمد نوازی مربی پدیده خراسان پس از بازی در کنفرانس حاضر شد و در خصوص این شکست خانگی صحبت کرد.

نوازی: حق تیم ما باخت نبود

به گزارش "ورزش سه"، امشب پدیده در خانه با یک گل از سپاهان شکست خورد و نتوانست از موقعیت‌هایش گل بسازد. در همین خصوص محمد نوازی مربی این تیم پس از بازی در کنفرانس خبری صحبت کرد.او در ابتدا گفت: ضمن خسته نباشید به دو تیم و تبریک به تیم سپاهان که پر مهره است و بالای جدولی است. علیرغم واگذار کردن بازی شایستگی برد داشتیم و از پنج شش موقعیت‌مان استفاده نکردیم و روی یک اشتباه فردی در ضد حمله گل خوردیم‌.

 

نوازی اضافه کرد: تیم ما جوان و پرانگیزه است و ما قبل از بازی احسان حسینی مدافع کلیدی‌مان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم و مجبور شدیم ترکیب را عوض کنیم و همچنین عرفان معصومی را داریم که دو هفته است درگیر کرونا شده.

 

او در خصوص عملکرد تیمش گفت: تیم ما خوب بازی کرد و فکر می‌کنم بارها نشان دادیم که روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم و دنبال حاشیه و وقت تلف کردن و این مسائل نیستیم. تیم ما از روز اول دنبال فوتبال بازی کردن بود. بازی را نگاه کنید متوجه می‌شوید موقعیت‌های ما اتفاقی نبوده بلکه گردش توپ بود و آن چیزی که در تمرین کار کردیم انجام دادیم و توپ‌هایمان گل نشد.

 

مربی پدیده در پایان عنوان کرد: در کل تیم ما خوب بود و بچه ها دویدند و حق‌مان باخت نبود. روز بد فوتبال برای ما بود که در زمین خودمان شکست خوردیم.

دیدگاه‌ها