کد خبر : 1769295 | 30 تیر 1400 ساعت 08:36 | 26.8K بازدید | 5 دیدگاه

پیام قبل از جدایی رکورد زد؛

تاریخ سازی نیازمند با لباس سپاهان (عکس)

دروازه بان جوان تیم سپاهان یک رکورد مهم را به نام خود در این تیم ثبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان در دیداری حساس موفق شد میزبان خود پدیده را در هفته بیست و هشتم با یک گل شکست دهد. پیام نیازمند، دروازه بان جوان سپاهانی ها در این دیدار موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

 

دروازه بان 26 ساله تیم سپاهان که پس از سه فصل درخشش در این تیم و حضور در اردوهای تیم ملی مورد توجه چند تیم خارجی قرار گرفت و در اولین تجربه لژیونر شدنش با عقد قراردادی تا پایان سال 2024 و بند آزادسازی 10 میلیون یورویی به پورتیموننزه پرتغال پیوست.

 

1625310

 

نیازمند در آخرین روزهای حضور خود در سپاهان خیلی دوست دارد تا طعم قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم بچشد. او برای رقم زدن این اتفاق تلاش زیادی می کند در بازی امشب مقابل پدیده نیز موفق شد دروازه خود را بسته نگاه داشته و سیزدهمین کلین شیت فصل را رقم بزند.

 

نیازمند که طی سه سال اخیر نمایشی فوق العاده در ترکیب سپاهان داشته و حتی یک مسابقه رسمی را هم  از دست نداده و رکوردار بیشترین دقایق گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران به حساب می آید با بسته نگه داشتن دروازه خود در بازی امشب بیشترین تعداد کلین شیت در تاریخ باشگاه سپاهان را به نام خود ثبت کرد.

 

1625309

 

گلر طلایی پوشان با ثبت چهل و پنجمین کلین شیت خود در لباس سپاهان از رحمان احمدی (44 کلیت شیت) رد شده و رکورد بیشترین کلین شیت در این تیم در تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داد تا در روزهای پایانی حضورش در سپاهان، رکورد بزند. بعد از نیازمند و احمدی، آرمناک پتروسیان با 42 کلین شیت، در این رتبه بندی سوم است.

دیدگاه‌ها