کد خبر : 1769380 | 30 تیر 1400 ساعت 13:31 | 11.3K بازدید | 3 دیدگاه

جان سخت مثل پیکان، 8 هفته بدون باخت

آزمون بزرگ شکست ناپذیری شاگردان تارتار

پیکان تهران برای هشتمین هفته متوالی شکستی را تجربه نکرد.

آزمون بزرگ شکست ناپذیری شاگردان تارتار

به گزارش "ورزش سه"، پیکان یکی از جذاب ترین تیم های لیگ برتر بیستم محسوب می شود؛ تیمی که در سالهای گذشته معمولا در حال سقوط به دسته پایین تر بود و اکثرا در هفته آخر جشن بقا گرفت، امسال رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است.


پیکانی ها با وجود اینکه در بحث هزینه ها نسبت به گذشته صرفه جویی کرده اند و یکی از ارزان ترین تیم های لیگ بیستم محسوب می شونداما توانسته اند روزهای خوبی را پشت سر بگذارند که این مساله نشان از یک همدلی ویژه در این تیم است.


پیکان امسال با مدیریت اکبر محمدی به عنوان یک مدیر فوتبالی و سرمربیگری مهدی تارتار که طی سال های گذشته توانایی هایش را به خوبی نشان داده و یکی از موفق ترین ها محسوب می شود در جایگاه مناسبی قرار گرفته و این شانس را دارد که در دو بازی باقیمانده رتبه اش را در جدول بهبود هم ببخشد.

 

1625486

 

1625487


یکی از اتفاقاتی که پیکان در هفته های گذشته رقم زده، شکست ناپذیری این تیم است. خودروسازان که روز گذشته مقابل فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک رسیدند، برای هشتمین بازی متوالی رکورد نباختن را حفظ کردند که این موضوع آمار فوق العاده ای برایشان محسوب می شود.


پیکانی‌ها در این مدت مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، نفت مسجدسلیمان، سپاهان اصفهان ، مس رفسنجان و فولاد به تساوی یک بر یک رسیدند و سایپای تهران و نساجی قائمشهر را شکست دادند تا نه تنها شکستی در کارنامه شان ثبت نشود که 12 امتیاز بگیرند و شرایط شان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.


توجه ویژه مهدی تارتار سرمربی پیکان به ساختار دفاعی و تاکتیک های ویژه او بدون تردید مهم ترین عاملی است که این تیم به نباختن در لیگ برتر عادت کرده است. پیکان در این فصل موفق شده استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتور را متوقف کند و جالب اینکه اگر برخی اتفاقات رقم نمی خورد این تیم حتی می توانست در مصاف با این تیم ها برنده از زمین خارج شود.


پیکان حالا با کسب 37 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته و قطعا تارتار و شاگردانش در دو بازی آینده با ماشین سازی و پرسپولیس هم برای کسب امتیاز و بالا آمدن در جدول تمام تلاش خود را خواهند کرد. پیکان احتمالا در هفته پایانی و در دیدار با پرسپولیس نقش بزرگی را در تعیین قهرمان لیگ برتر ایفا خواهد کرد و قطعا در این شرایط تارتار و شاگردانش تلاش خواهند کرد تا رکورد نباختن های خود را ارتقا بدهند و پایانی خوش در لیگ برتر داشته باشند.

دیدگاه‌ها