کد خبر : 1769460 | 30 تیر 1400 ساعت 21:05 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

یونایتد و از دست دادن شانس جذب سائول

منچستریونایتد سال ها قبل به راحتی شانس جذب سائول نیگز، هافبک خلاق و اسپانیایی را از دست داده است.

یونایتد و از دست دادن شانس جذب سائول

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد انتقال سائول نیگز به بارسلونا منتفی شده و حالا دو باشگاه منچستریونایتد و لیورپول از شانس بیشتری نسبت به دیگر رقبا برای خرید این بازیکن برخوردارند. اما یونایتد می توانستند خیلی سال قبل و با رقمی بسیار پایین تر نیز این بازیکن را به خدمت بگیرند، اما یک سهل انگاری باعث از دست رفتن این شانس شده است.

 

منچستر ایونینگ نیوز مدعی شد باشگاه منچستریونایتد در سال 2013 و در شرایط که هنوز دیوید مویس را روی نیمکت در اختیار داشت، برای خرید سائول نیگز اقدام کرده بود. نتایج ضعیف یونایتد در نیم فصل اول باعث شد جلسه ای اضطراری در ماه ژانویه تشکیل بشود و مدیران و کادر فنی باشگاه در مورد خرید بازیکنان جدید برای تقویت ترکیب در نیم فصل دوم اقدام کنند.

 

1609661

 

در آن مقطع دیوید مویس از مدیران یونایتد خواست برای خرید سائول نیگز اقدام کنند. سائول بعد از سپری کردن سه فصل در تیم جوانان اتلتیکومادرید و ارائه عملکردی درخشان در ترکیب تیم جوانان اسپانیا، مورد توجه دیویس مویس قرار گرفته بود.

 

در نتیجه فیل نویل، مدافع سابق منچستریونایتد یک ماه بعد برای تماشای بازی سائول نیگز راهی اسپانیا شد، اما چندان تحت تأثیر عملکرد این بازیکن جوان قرار نگرفت و در پایان یونایتد اقدامی برای خرید سائول نیگز انجام نداد. اما حالا و هفت سال بعد از آن ماجرا، شیاطین سرخ به شدت در تلاش برای جذب این هافبک اسپانیایی بوده و باید بیش از 50 میلیون یورو برای خرید او پرداخت کنند.

دیدگاه‌ها