کد خبر : 1769569 | 31 تیر 1400 ساعت 14:36 | 49.7K بازدید | 1 دیدگاه

اعلام انزجار هواداران اینتر از اسپانسر جدید

اینتر پس از 26 سال با شرکت لاستیک سازی پیرلی قطع همکاری کرد و حالا اسپانسر جدید نراتزوری مورد پسند هواداران این تیم قرار نگرفته است.

اعلام انزجار هواداران اینتر از اسپانسر جدید

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته باشگاه اینترمیلان به صورت رسمی از اسپانسر جدید خود رونمایی کرد. نراتزوری به همکاری 26 ساله خود با شرکت لاستیک سازی پیرلی پایان داد. اسپانسری که به یکی از نشانه های هویتی اینتر تبدیل شده بود و در تمام این سالها، آرم پیرلی همچون لوگوی باشگاه، به عضو جدایی ناپذیر پیراهن نراتزوری تبدیل شده بود.


با این وجود، شرکت لاستیک سازی پیرلی حاضر نبود بیشتر از 10 میلیون یورو بابت درج تبلیغ این شرکت روی پیراهن آبی و مشکی اینتر، به این باشگاه پرداخت کند و مدیران نراتزوری که به دلیل بحران کرونا دچار مشکلات مالی شدیدی شده بودند، به پیشنهاد 20 میلیون یورویی یک شرکت جدید پاسخ مثبت دادند.

 

1625778


شرکت سوسیوس که در زمینه رمز ارزها فعال است، چیزی بیشتر از ۲۰ میلیون را به اینتر پرداخت خواهد کرد که با لنوو این مبلغ به ۳۰ میلیون میرسد. اینتر و سوسیوس قرارداد همکاری ۴ ساله ای با یکدیگر منعقد کرده اند. سوسیوس اسپانسر اصلی پیراهن اینتر برای فصل ۲۰۲۱/۲۲ با گزینه تمدید برای ۳ سال آینده خواهد بود.

 

1625776


هر چقدر که طرح جدید کیت های اینتر برای فصل جدید زیبا و جذاب بود و توجه بسیاری از علاقه مندان به فوتبال را در سراسر جهان به خود جلب کرد، اما استفاده از اسپانسر جدید آنچنان مورد توجه هواداران نراتزوری قرار نگرفت و آنها معتقد هستند سوسیوس باعث زشت شدن لباس زیبای اینتر شده است.

 

1625774


هواداران اینتر در فضای مجازی خواستار بازگشت شرکت لاستیک سازی پیرلی شده و اعتقاد دارند اسپانسر جدید، مانع از دیدن شدن کیفیت و زیبایی کیت های جدید اینتر است. به هر حال مدیران اینتر در این مدت به دنبال یافتن یک حامی مالی جدید بودند که بتواند مبلغی بیشتر از پیرلی را در اختیار آنها قرار دهد و شرکت سوسیوس حاضر شد 2 برابر قرارداد نراتزوری و پیرلی را به این تیم پرداخت کند.

 

1625775


کیت جدید اینتر با اسپانسر وحشتناک است. اگه اونو خالی و بدون اسپانسر گرفتید، ازش لذت ببرید.

 

 

1625779


اسپانسر جدید اینتر بسیار رقت انگیز است. پیرلی قابل تعویض نیست.

 

 

1625777


آیا میشه کیت اینتر رو بدون اسپانسر خرید؟ پیرلی روحت شاد

 


حالا نراتزوری با دریافت 20 میلیون یورو از این شرکت فعال در زمینه رمز ارزهای دیجیتال، پس از یوونتوس و فیورنتینا به سومین باشگاه ایتالیایی تبدیل شد که بالاترین درآمد را از اسپانسر روی پیراهن به دست می آورد.

دیدگاه‌ها