کد خبر : 1769705 | 01 مرداد 1400 ساعت 13:15 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از درگیری در دیدار دوستانه رم؛

حمایت آقای خاص: کاری به کار زانیولو نداشته باشید

به رغم اینکه ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم، از عملکرد نیکولو زانیولو در بازی تدارکاتی این تیم برابر تریستینا راضی نبود، اما از این بازیکن دفاع کرده است.

حمایت آقای خاص: کاری به کار زانیولو نداشته باشید

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو این روزها به شدت مشغول آماده سازی تیم جدیدش برای رقابت های فصل 22-2021 سری آ است. تیم رم در روز چهارشنبه در یکی از دیدارهای تدارکاتی خود به مصاف تیم تریستینا رفت و در آخرین دقایق بازی نیکولو زانیولو، هافبک رم، با والتر لوپز، مدافع حریف درگیر شد.

با وجودی که مورینیو اصلا از واکنش بازیکن تیمش برابر حریف راضی نبود اما گزارش شده است که از پایان بازی دوستانه به همراه ستاره جوان تیمش به رختکن تیم حریف رفته و از زانیولو دفاع کرده است.

 

1626078

 

کوریره دلو اسپورت گزارش داده که با وجودی که مدافع تریستینا پس از خطا روی زانیولو در نزدیکی محوطه جریمه سعی کرد او را با توپ بزند، مورینیو باز هم اصلا از واکنش زانیولو راضی نبوده است.

همین روزنامه در گزارشی دیگر به این موضوع پرداخته که مورینیو در پایان بازی از زانیولو دفاع کرده و خواسته تا "به بازیکنی که مصدومیت های زیادی در دوران بازی اش داشته" احترام گذاشته شود.

 

1626076

 

در این گزارش آمده است که مورینیو و زانیولو پس از پایان بازی به رختکن تیم تریستینا رفته و با بازیکنان این تیم صحبت کرده اند. هافبک رم از اینکه آقای خاص در این موضوع و در برابر حریف هوای او را داشت و طرف او را گرفته بود بسیار خوشحال شد.

زانیولو پس از اینکه کل رقابت های فصل 21-2020 را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو از دست داد، به میادین بازگشته است.

 

این جوان 22 ساله در سال 2020 مجبور شده بود تا دو بار زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد؛ اولین مورد در ماه ژانویه و دیگری در ماه سپتامبر.

 

1626075

 

زانیولو پس از این بازی به رغم درگیری با بازیکن حریف به علت حمایت مورینیو حال خوشی داشت و در اینستاگرام خود نوشت: "چه روز زیبایی".

 

 

دیدگاه‌ها